۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۵۵۹۷۱
گزارش کامل سفر نمایندگان طلاب به استان هرمزگان؛

از روایت پیشرفت ها و دستاوردهای کشور تا بازدید از کشتی توقیف شده اسرائیلی + عکس و فیلم

از روایت پیشرفت ها و دستاوردهای کشور تا بازدید از کشتی توقیف شده اسرائیلی + عکس و فیلم
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و جمعی از نمایندگان با سفر به استان هرمزگان از مناطق مختلف دریایی، پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند و در جمع مردم هرمزگان نیز حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، رئیس و جمعی از اعضای مجمع نمایندگان طلاب به استان هرمزگان سفر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این خصوص به خبرنگار رسا گفت: گروهی اعضای مجمع نمایندگان طلاب برای بازدید از سایت موشکی کروز در منطقه بندرعباس و دیدار از دستاوردهای مهندسی کشور به عنوان راهیان پیشرفت بازدید کردند و مورد استقبال مسؤولین محلی قرار گرفتند.

نمایندگان طلاب با حضور در بندرعباس در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرده و با  تقدیم گل به پیشگاه شهیدان به نوحه سرایی پرداختند. 
 
رئیس بنیاد شهید بندرعباس با حضور در این مراسم، گفت: این استان مفتخر است ۱۵۰۰ شهید در راه اعتلای اسلام عزیز تقدیم نموده و این شهدا همه شاگردان مکتب تربیت یافته سردار عزیز حاج قاسم می باشند.
 
سپس حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: ما همواره به وجود چنین شهیدان غبطه می خوریم و خوشحالیم در کنار خلیج همیشه فارس، مکانی که امریکایی ها توسط رزمندگان ما در ناوچه هایشان تحقیر شدند قرار گرفته ایم و این عزت را مدیون شهدا هستیم.
جزئیات سفر نمایندگان طلاب به استان هرمزگان و بازدید از ناو توقیفی صهیونیست
 
کاروان نمایندگان طلاب در ادامه سفر به پالایشگاه ستاره خلیج فارس رفته و از نکات مهندس جعفرپور، مدیر مجموعه و مهندس عوض پور از معاونین این مجموعه فاخر و با اهمیت در زمینه خودکفایی در مسایل نفتی بهرمند شده و اخبار پیروزی جوانان دانشمند در این حوزه اقتصادی را دریافت نمودند.
 
نمایندگان طلاب نیز با بازدید از بخش های گوناگون پالایشگاه ستاره خلیج فارس با این مجموعه باعظمت از نزدیک آشنا شده و شاهد رشد تحسین برانگیزی بودند.
 
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در این بازدید به پیشرفت های حاصله توسط متخصصان داخلی اشاره نمود و این مهندسان جوان را مردان میدان نامید و افزود: شما مانند رزمندگان شب عملیات دائما در مجاهدت هستید؛ ما به شما افتخار می کنیم و قدردان تلاش شما هستیم.
 
حضور در محل عقیدتی سپاه امام سجاد (علیه السلام) و استماع سخنرانی سردار سالاری، فرمانده این سپاه، از دیگر برنامه های نمایندگان طلاب بود.
جزئیات سفر نمایندگان طلاب به استان هرمزگان و بازدید از ناو توقیفی صهیونیست
 
سردار سالاری ضمن خوش آمدگویی، حضور روحانیت در این استان را دلگرم کننده رزمندگان دریایی دانسته و گفت: همانطور که عین الاسد را عین الجسد کردیم، با پهبادها و موشکهای خود نیز اسرائیل را کیش و مات نمودیم و سیلی تنبیهی ایران را  آغاز جرات برای محور مقاومت بود.

وی با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان از کشتی توقیف شده اسرائیلی و ناو آمریکایی خبر داد و افزود: سیگنال این بازدید به دشمنان این بود که بدانند روحانیت، سپاه و ارتش به امر حضرت آیت الله خامنه ای در خط اول مبارزه قرار دارند. ما هرگز اجازه نمی دهیم یک قطره از آب خلیج همیشه فارس در تصرف دشمن باشد. دشمن باید بداند که زمین، آسمان و دریا در تسخیر نیروهای دفاعی جمهوری اسلامی است. مردم این کشور با خود مهربان و «اشداء علی الکفار» هستند.

تعداد بازدید : 44

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه دوران یکه تازی آمریکا در زدن هواپیمای مسافربری ایرانی به اتمام رسیده است، افزود: همانگونه که نیروهای آمریکایی از ترس ناوچه ایرانی گریه می کردند، امروز نیز از نیروهای ایرانی می ترسند. اقتدار امروز نیروهای مسلح با اتکال به خدای متعال پدید آمده و همه نیروهای مسلح تحت امر حضرت امام خامنه ای هستند.

وی با اشاره به اقامه نماز گروه اعزامی مجمع نمایندگان طلاب بر روی ناو شهید صیاد شیرازی، و بازدید از کارخانه های نیروهای مسلح، اظهار داشت: نشست مشترکی نیز با سردار جاودان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان برگزار شد که این نشست در جریان بازدید از صنایع نظامی و موشکی بود؛ پیشرفت های نظامی در مرزهای آبی کشور در استان هرمزگان مورد بازدید قرار گرفت.

سردار جاودان فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان نیز پذیرای هیأت اعزامی مجمع نمایندگان بود و با تشریح گزارش نیروهای انتظامی در مبارزه با قاچاق در آب های سرزمینی شهدای زیادی تقدیم کرده است و در دفاع از مرزهای کشور با قدرت ایستاده است.

جزئیات سفر نمایندگان طلاب به استان هرمزگان و بازدید از ناو توقیفی صهیونیست

حجت الاسلام والمسلمین رضوی با بیان اینکه اهداف سفر نمایندگان طلاب در نشست های مختلف تشریح شد، از تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در جمع فرماندهان انتظامی هرمزگان خبر داد.

در نشست مشترک نیروی انتظامی هرمزگان و هیأت اعزامی مجمع نمایندگان طلاب، حجت الاسلام والمسلمین میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس نیز به سخنرانی پرداخت و از تلاش های سردار جاودان در توسعه توان نیروی انتظامی استان تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با اشاره به حضور نمایندگان طلاب، در کنار یگان دریایی سپاه و بازدید از دستاوردهای آن به حضور در کارخانه های تسلیحاتی اشاره کرد و افزود: در این سفر با قایق های جنگی در کنار کشتی توقیف شده اسرائیلی حضور یافتیم و با اقتدار فرزندان این مرز و بوم از نزدیک روبرو شدیم.

در حاشیه این بازدید، رئیس مجمع نمایندگان طلاب سخنرانی نیز داشت و طی آن با اشاره به تعبیر امام خمینی در خصوص حفظ کشور توسط سپاه، از تلاش های پاسداران انقلاب تشکر کرد.

هیأت اعزامی مجمع نمایندگان در شب جمعه نیز در امامزاده مظفر بندرعباس حضور پیدا کردند که طی آن حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به نکات اخلاقی و مطالبی در فضائل محمد و آل محمد پرداخت.

وی طی این سخنرانی ضمن تمجید از حضور مردم بندرعباس در این امامزاده از خانواده ها خواست با برنامه ریزی صحیح و محبت نسبت به فرزندان خویش کانون زندگی خود را از گزند شیاطین حفظ نمایند.

این استاد حوزه علمیه وجود امامزادگان در کنار محل زندگی را از برکاتی دانست که نقش ستارگان را برای هدایت اهل زمین ایفا می کنند.

در پایان این مراسم دعای کمیل توسط حجت الاسلام والمسلمین لونی، نماینده طلاب لرستان در مجمع نمایندگان قرائت شد.

ارسال نظرات