۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۴۱۷۰
فردا؛

راهپیمایی حافظان حجاب ریحانه النبی در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی طرح حجاب ریحانه النبی در مازندران از برگزاری مراسم راهپیمایی دختران حافظان حجاب فردا در ساری خبرداد.
حجاب
حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده، مدیر اجرایی طرح حجاب ریحانه النبی(س) در مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: مراسم راهپیمایی دختران حافظان حجاب فردا با حضور دو هزار نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک و دو ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این راهپیمایی به منظور گسترش فرهنگ غنی عفاف و حجاب در سطح جامعه برگزار خواهد بیان داشت: حضور دانش آموزان دختر محجبه در سطح شهر و سر دادن شعارهایی با محوریت حجاب و عفاف در تقویت این فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.

مدیر اجرایی طرح حجاب ریحانه النبی در مازندران، همچنین از قرائت قطعنامه ای ده ماده ای با محوریت حجاب از سوی یکی از دانش آموزان دختر حافظ حجاب خبرداد و افزود: علاوه براین پیام لاله ها حاوی متن وصیت نامه شهدا در زمینه حفظ عفاف و حجاب نیز از سوی دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی فردا قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که راهپیمایی دختران حافظان حجاب ساعت 9 صبح فردا از میدان ساعت تا میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود، گفت: در این راهپیمایی دانش آموزان مجبه پلاکاردهایی با موضوع کشف حجاب در فرانسه، تعرض به بانوان محجبه در برخی کشورهای منطقه و پرچم‌های مذهبی را نیز حمل خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره همکاری مسؤولان فرهنگی و دینی استان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در مازندران، خاطرنشان کرد: آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار تاکنون حمایت های همه جانبه ای از مرکز حجاب ریحانه النبی د رمرکز استان داشته اند که این مسأله جای تقدیر دارد./950/پ203/س
ارسال نظرات