۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۶۴۱

سایت تخصصی عفاف در مازندران افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه تخصصی عفاف مازندران امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در ساری افتتاح شد.
زن، حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سایت تخصصی عفاف مازندران امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در ساری افتتاح شد.

زهرا شرف الدین، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران در مراسم افتتاح این سایت، پاسخگویی به شبهات جوانان در خصوص مسائل دینی وفرهنگی، راهنمایی در خصوص تربیت وکنترل اجتماعی فرزندان، بررسی وارائه راهکار برای خانواده ها و مسائل پیش روی فرزندان از مهم‌ترین بخش های سایت تخصصی عفاف اعلام کرد.

وی افزود: در این سایت کاربران می توانند از مشاوره آنلاین، تحلیل آخرین اخبار در خصوص عفاف، بانک های اطلاعاتی فروشگاه‌های محصولات اسلامی، بازی های رایانه ای و بخش دیگری مانند معرفی الگوهای متنوع البسه اسلامی و کتابخانه دیجیتال استفاده کنند.

شرف الدین، توجه به مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی را یک ضرورت مهم دانست و با تأکید براین که نهادینه کردن فرهنگ اسلامی حجاب در جامعه نیازمند یک عزم ملی است، خاطرنشان کرد: امروز همه بخش های نظام باید برای ترویج این فرهنگ همه تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل بانوان وامور خانواده استانداری مازندران با اشاره به این که هجمه های فرهنگی دشمنان نظام هر روز به شیوه ای جدید به جامعه تزریق می شوند، ادامه داد: تنها برگزاری همایش و اقدامات روزمره نمی توان زمینه نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را فراهم کرد.

وی با بیان این که نسل جوان به ویژه دختران جامعه اسلامی نیازمند معرفی یک الگوی مناسب در بحث عفاف و حجاب هستند، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ عفاف و حجاب را به شیوه جذاب و تأثیرگذار و با بهره گیری از ابزار روز جامعه در میان نسل جوان نهادینه کرد.

شرف الدین به مسأله مشاوره در مقوله عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و با اشاره به این که بسیاری از دختران جوان ما نیازمند مشاوره در بحث پوشش هستند، بیان داشت: متأسفانه عدم شناخت و آگاهی نسل جوان ما با فرهنگ اصیل اسلامی و زیبایی های موجود در آن سبب سوق دادن آنها به سمت فرهنگ و مدهای غربی می شود.

مدیرکل بانوان وا مور خانواده استانداری مازندران با بیان این که باید زیبایی های حجاب اسلامی را برای بانوان و دختران جوان جامعه به خوبی تبیین کنیم، تصریح کرد: متأسفانه تاکنون این زیبایی ها برای دختران جوان ما با کلامی تأثیرگذار بیان شده است.

گفتنی است، سایت عفاف در دو زبان انگلیسی و فارسی با آدرس www.efaf.umz.ac.ir در دسترس کاربران قرار دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات