۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۵۱۸
همزمان با روز جهانی قدس؛

فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در ایران اسلامی طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ ملت انقلابی و مسلمان ایران اسلامی، همزمان با روز جهانی قدس با برگزاری راهپیمایی های باشکوه، ضمن اعلام وفاداری به آرمان های انقلاب، امام و رهبری، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی نشان دادند.
راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم انقلابی، متعهد و همیشه در صحنه ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با زبان روزه به خیابان ها آمدند و ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، مردم انقلابی و روزه دار جمهوری اسلامی به رغم گرمای بیش از حد هوا به خیابان ها آمدند و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل که این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، وفاداری خود را به آرمان های آن پیر فرزانه و مقام معظم رهبری ثابت کردند.

راهپیمایان در حالی که تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و پارچه نوشته هایی را با مضمون حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در دست داشتند، شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و زنده باد فلسطین سر دادند.

بر اساس این گزارش راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم نیز با حال و هوای خاصی با حضور اقشار مختلف مردم، مراجع، علما، روحانیان و دیگر شخصیت ها برگزار شد.

حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی از مراجع تقلید و شمار دیگری از علما و شخصیت های برجسته حوزوی از جمله اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اعضای مجلس خبرگان رهبری و دیگر شخصیت های حوزوی همگام با دیگر اقشار مردم در صحنه حمایت از مردم فلسطین حاضر شدند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان پس از حضور در مراسم جهانی روز قدس در نمازهای عبادی و سیاسی جمعه شرکت کردند و به سخنان ائمه و خطبای جمعه گوش فرا دادند.

منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم، تحولات منطقه و موج بیداری اسلامی را نوید بخش آینده ای روشن به نفع اسلام و اهداف جهانی انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: امروز صدای شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد.

وی همچنین با قدردانی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: شش ماه پیش زلزله ای پیدا شد که نخستین اثر استراتژیک آن شمارش معکوس برای سقوط رژیمی جعلی و غیر مشروع است.

آیت الله حسینی بوشهری خطیب جمعه قم نیز با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم، حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک باور دینی و اعتقادی دانست و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات