۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۵۴۷
رییس عقیدتی سیاسی کل ارتش:

ابتکار تاریخی امام راحل در مقابله با اسرائیل، فراتر از زمان تجلی یافته است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه روز قدس، روز شعار نیست، بلکه روز عمل است گفت: ابتکار تاریخی امام راحل فراتر از زمان تجلی یافته است.
حجت الاسلام آل هاشم، رئيس عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تبریز اظهار داشت: روز جهانی قدس فرصتی برای اتحاد و همبستگی امت اسلامی برای سرنگونی نظام سلطه و اشغالگر است.

وی با بیان این‌که ابتکار تاریخی امام راحل فراتر از زمان تجلی یافته است، خاطر‌نشان کرد: روز قدس، روز شعار نیست، بلکه روز عمل است، مرگ بر اسرائیل یعنی مبارزه با مروجان فرهنگی غرب، یعنی مبارزه با بدحجابی و فرهنگ غیر اسلامی و مقابله با بی دینی هاست.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که جهان اسلام این روزهای حساس و مهمی را سپری می کند، افزود: سرزمین های اسلامی از گذشته های دور همواره مورد طمع دشمنان بوده است، چراکه از ذخایر عظیم انرژی و موقعیت های استراتژیکی ویژه ای برخوردار هستند.

وی روحیه جهاد و شهادت طلبی را لازمه مقابله با سیاست های توسعه طلبانه و تجاوزگرانه رژیم های استعماری و سلطه گر دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین پدیده قرن گذشته تاثیری فراتر از مرزها داشته و الهام بخش مردم آزاده و مسلمان منطقه برای مقاومت در برابر زورگویان بوده است.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گسترش موج بیداری اسلامی در قلب اروپا تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودند، امروز شاهد بحران و اعتراضات مردمی در اروپا و سرکوب معترضان در کشورهایی هستیم که ادعای آزادی بیان و حقوق بشر داشته اند.

وی در ادامه مقاومت را تنها راه پیروزی در برابر دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت: آرمان انقلاب اسلامی امیدبخش مبارزان و مجاهدان فی سبیل الله است، ملت های انقلابی باید ضمن حفظ هوشیاری نسبت به دوام و قوام انقلاب و جلوگیری از انحراف اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به توطئه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان در منطقه افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ترفندهای مختلف به دنبال انحراف در آرمان امت اسلامی و شکاف در انقلابیون هستند، امروز زمان حفظ هوشیاری و اتحاد مسلمین است./935/پ202/س
ارسال نظرات