۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۷۹
امام جمعه ایرانشهر:

حضرت زینب مروج اصیل ارزش‌های اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان ایرانشهر حضرت زینب‌(س) را قهرمانی دانست که در زمان‌های مختلف منتقل‌کننده ارزش‌های ناب اسلامی به نسل‌های بعد است.
حضرت زينببه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد‌جواد عبداللهی، امام جمعه ایرانهشر روز گذشته در همایش عفاف و حجاب که به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکرکه در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: زندگی فاطمه زهرا (س) در تمام زمینه‌های زندگی فردی و اجتماعی الگویی کامل و فرهنگی است به طوری که زوایای مختلف زندگی انسان را پوشش می‌دهد.

وی حضرت زینب (س) را قهرمانی دانست که در زمان‌های مختلف منتقل‌کننده ارزش‌های ناب اسلامی به نسل‌های بعد است.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش زن در جامعه گفت: نقش زن چه در جریان حمایت از جبهه حق و چه در جریان مخالفت با جبهه حق نقشی تاثیرگذارتر از مرد است و در طول تاریخ هم این موضوع به عینیت رسیده است.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان ساخت: خداوند در قرآن از حضرت آسیه (س) و حضرت مریم (س) به عنوان حامیان حق و از همسر لوط (ع) و همسر نوح (ع) به عنوان حامیان جبهه باطل یاد می‌کند که این مثال‌ها مبین نقش و جایگاه تاثیرگذار زن در جامعه است.

قیام ملت ایران، اسوه ای برجسته برای تمام ملل عدالت خواه جهان است

‌یادواره شهدای شهرستان خاش با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان این شهرستان، مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم شهید پرورشهرستان خاش برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میری، امام جمعه خاش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه هشت سال مقاومت و پایداری مردان بزرگی بود که با توکل به خدا و سلاح ایمان در برابر لشکر دشمن به پیروزی رسیدند.

وی افزود: قیام ملت ایران در مقابل جبهه‌های کفر و استبداد به عنوان اسوه‌ای برجسته برای تمام ملل عدالت‌خواه جهان مطرح است.

گفتنی است: در پایان این مراسم ازخانواده های معظم شاهد و ایثارگر شهرستان خاش تجلیل شد.‌/940/پ203/س
ارسال نظرات