۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۸۱۹۴
مسؤول روابط رسانه ای حزب الله لبنان:

ایالات متحده آمریکا در شکست و نومیدی و پسرفتی واقعی به سر می برد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط رسانه ای حزب الله لبنان با اشاره به شکست بنیادی و پسرفت واقعی آمریکا، تحریم ها و تهدیدهای آمریکایی را نشانگر ورشکستگی و عجز این کشور در تسلط بر منطقه دانست.
مقاومت اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم موسوی، مسؤول روابط رسانه ای حزب الله لبنان، روز گذشته در مجلس سوگواری عزاداران حسینی در منطقه نبی ایلا در بقاع لبنان، تاکید کرد: ایالات متحده آمریکا در وضعیت شکست و نومیدی بنیادی و پسرفتی واقعی و ورشکستگی مالی در سطح جهانی به سر می برد.

موسوی با اشاره به اینکه هر اوجی، فرودی به دنبال دارد، گفت: آمریکا امروز در چنین وضعیتی به سر می برد و توان به راه انداختن جنگی جدید یا تامین بودجه آن را ندارد؛ گرچه این بدان معنا نیست که هوشیاری خود را از دست بدهیم؛ چراکه هر کاری از دیوانه برمی آید.

وی با اشاره به شکست سخت سیاست های تک قطبی آمریکا و ناکام ماندن تمامی پروژه های آمریکایی در عراق و افغانستان و ایران و غزه و لبنان، گفت: تحریم ها و تلاش های آمریکایی برای تنگ تر کردن حلقه محاصره و تهدیدها و شاخ و شانه کشیدن ها، نشانگر ورشکستگی و عجز آمریکا در پیشبرد پروژه های خود در منطقه و نگاهداشتن آن در مدار آمریکاست./981/ب903/گ
ارسال نظرات