۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۴۵۲

حزب الله لبنان اتهام پرتاب موشک به سمت سوریه را رد کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان ادعاهای مغرضانه برخی رسانه های عربی در زمینه موشک باران مناطق سوری از سوی عناصر این حزب را رد کرد.
حزب الله
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای کوتاه، ادعاهای مغرضانه برخی رسانه های عربی در زمینه موشک باران مناطق سوری از سوی عناصر این حزب را رد کرد.

پیش از این برخی منابع مخالف سوریه در راستای تحریکات همیشگی خود علیه حزب الله لبنان مدعی شده بودند که این حزب منطقه «الزبدانی» را با موشک های کاتیوشای خود هدف قرار می دهد.

بنابر گزارش پایگاه اینترنتی «الانتقاد» وابسته به حزب الله لبنان با افزایش شایعات برخی رسانه های مغرض عربی و شبکه های تلویزیونی در مورد موشک باران منطقه «الزبدانی» سوریه از سوی نیروهای حزب الله لبنان، روابط عمومی این حزب با صدور بیانیه ای این اتهامات را سخیف، مضحک و بی اساس خواند.

این در حالی است که با افزایش حمایت های لوجستیک و تسلیحاتی غرب از تروریست های مخالف سوریه، منابع اطلاعاتی اعلام کردند که این تروریست ها به سلاح های سنگین نیز دست پیدا کرده اند و از آن برای کشتار مرم در مناطق مسکونی و ایجاد ناامنی در سوریه استفاده می کنند./981/ب903/گ
ارسال نظرات