۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۷۳۰
امام جمعه شوشتر:

تولیدکنندگان تحول اساسی در اقتصاد کشور ایجاد کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شوشتر ابراز داشت: مسؤولان و تولیدکنندگان باید امسال اقتصاد کشور را از نظر توانمندی قوی و جایگاه آن را در جهان استحکام ببخشند.
سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني
حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تصریح کرد: تولید ملی و حمایت از سرمایه‌گذاری ایرانی نیازمند تلاشی جدی در راستای جهاد اقتصادی است و باید دانست که با به پایان رسیدن سال90 جهاد اقتصادی به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به این که مسؤولان باید کلام رهبری را سرمشق خود قرار دهند اظهارداشت: مسؤولان باید تلاش کنند تا در عرصه اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند و در این باره بکوشند تا عملی شدن این شعار بیش از سال90 باشد.

امام جمعه شوشتر با تاکید بر این که شوشتر نیازمند مسؤولانی جهادی است،گفت: شوشتر نیازمند مسئولانی دارد که در روز از 24 ساعت 20 ساعت را کار کنند تا در عقب افتادگی‌های موجود گامی مثبت و موثر برداشته شود و بتوان گوشه‌ای از محرومیت‌های این شهر تاریخی و مذهبی را جبران کرد.

حجت الاسلام سلیمانی به غنیمت شمردن سال نود و یک اشاره و خاطرنشان ساخت: مسؤولان و تولیدکنندگان باید این سال را بزرگ ترین فرصتی بدانند که تحریم های دشمن را به شکست بکشانند./9458/ت303/س


ارسال نظرات