۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۰۳۲
امام جمعه سراب:

الگوی صحیح مصرف زمینه ساز حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب گفت: خرید کالاهای ایرانی سبب رونق کسب و کار شده و اشتغال زایی را به همراه خواهد داشت.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در سراب،حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: اگر بخواهیم حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه بومی را به فعلیت برسانیم باید الگوی مصرف مناسبی داشته باشیم.

امام جمعه سراب با اشاره به ضرورت خرید اقلام ایرانی از سوی خانواده ها اظهارداشت: خرید اقلام ایرانی موجب رونق کسب و کار شده و اشتغال زایی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام اکرمی در عین حال تاکید کرد: پذیرفتنی نیست که اقلام و کالاهای بی کیفیت و گرانتر به مردم ارائه دهیم و انتظار داشته باشیم که آنها کالاهای مشابه باکیفیت و ارزان را انتخاب نکنند.

وی افزود: تولید کنندگان ایرانی باید جدییت بیشتری برای ارائه کالاهای باکیفیت به عمل آورند.

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به سالروز قطع روابط ایران و امریکا ابراز داشت: روابط نابرابر و مبتنی بر زورگویی مورد قبول مردم ایران نیست و رابطه با آمریکای سلطه گر به درد مردم ایران نمی خورد.

حجت الاسلام اکرمی در مورد ارسال پیامک های یارانه ای به برخی افراد یاداورشد: مسؤولان باید دقت نظر بیشتری در مورد حذف یارانه های نقدی داشته باشند، چراکه قطع یارانه های افراد کم درامد، گذران زندگی را برای آنها مشکل خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی سراب در ادامه خطبه های نماز تصریح کرد: اثرات تخریبی برنامه های ماهواره های بیگانگان کمتر از اثرات زیانبار مواد مخدر و مشروبات الکلی نیست.

وی به خانواده ها هشدارداد مراقب ورود این ابزارهای مخرب به درون خانه هایشان باشند.

امام جمعه سراب با اشاره به سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی گفت: این شهید والامقام الگوی شایسته ای از ولایت پذیری و ایثار برای همه نیروهای مسلح کشور است./949/پ202/س
ارسال نظرات