۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۶۹۰۱
شب گذشته رخ داد؛

حمله تروریستی به دفتر آیت الله فیاض در نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ گروه های تروریستی در ادامه هدف قرار دادن علما، شب گذشته یک بمب صوتی را در نزدیکی دفتر آیت الله فیاض منفجر کردند.
حضرت آيت الله شيخ اسحاق فياض از مراجع نجف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از براثا، دفتر حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض از مراجع تقلید نجف اشرف، شب گذشته از سوی تروریست ها مورد حمله قرار گرفت.

تروریست ها که مدتی است هدف قرار دادن علما و نمایندگان مراجع تقلید را در برنامه های اصلی خود قرار داده اند، شب گذشته بمب صوتی را در کنار دفتر آیت الله فیاض منفجر کردند. این انفجار تنها خسارت های مالی را برای دفتر این مرجع و ساختمان های مجاور به همراه داشت و کسی در این عملیات صدمه ندید.

نیروهای امنیتی بلافاصله محل وقوع انفجار را محاصره کرده و تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل این حادثه آغاز کرده اند.

گفتنی است تروریست ها که به بهانه حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق به کشتار مردم بی دفاع این کشور می پرداختند، پس از خروج نیروهای آمریکایی به صورت علنی اعلام کردند که جنگ واقعی آنان شروع شده و شیعیان از این پس در معرض تیررس قرار گرفته اند.

بیش از دو ماه است که نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی در شهرهای مختلف عراق مورد هدف قرار می گیرند و قبر سید محمدباقر حکیم، رئیس فقید مجلس اعلای اسلامی نیز در نجف مورد حمله قرار گرفت که طی آن یکی از خادمان این بارگاه به شهادت رسید.

لازم به ذکر است که حضرت آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض برای انجام معاینات پزشکی به لندن سفر کرده است./980/ب901/ک


ارسال نظرات