۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۲۸۱۱۴

محور برنامه‎های هفته زن در خوزستان حمایت از ولایت‎مداری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان بیان داشت: محور اول برنامه های بزرگداشت هفته زن در راستای نقش زنان در حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ولایت مداری و بصیرت بانوی ایرانی است.
مريم حيدريان-مدير کل امور بانوان استانداري خوزستان


مریم حیدریان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خاطرنشان کرد: برنامه های هفته زن و روز مادر با توجه به نقش زنان در خانواده و جامعه و به منظور ارتقای جایگاه زن و تقویت ارزش‎های اسلامی طرح ریزی شده و در این راستا 600 عنوان برنامه در شهرستانها و 300 عنوان در مرکز استان اجرا می شود.

وی با تأکید بر نقش زنان در تحقق شعار امسال و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی، اظهارداشت: محور اول برنامه های بزرگداشت این هفته در راستای نقش زنان در حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ولایت مداری و بصیرت بانوی ایرانی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نقش زنان در فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر محور برنامه های بزرگداشت این هفته خواند و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، تغییر نگرشی اساسی در شرکت فعال، صحیح و واقعی زنان در اجتماع و نحوه دسترسی آنان به حقوق مناسب با بافت فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی ایجاد شد.

وی در بخش پایانی سخنانش برگزاری دومین همایش زنان منتظر با تأکید بر بحث بیداری اسلامی و محوریت مبارزه با صهیونیست، برگزاری کارگاه های آموزشی برای پنج هزار نفر از زنان، خدمات تفریحی فرهنگی، مسابقات مختلف، آیین‎های تجلیل از زنان برجسته و افتتاح چند پروژه در حوزه بانوان را از جمله برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر در استان خوزستان عنوان کرد./9458/پ203/ب

ارسال نظرات