۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۵۴۵
عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی:

مرگ زود هنگام رژیم صهیونیستی نتیجه کوچک‌ترین تعرض به ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پیروزی حزب الله لبنان و هسته های مقاومت فلسطینی در غزه را سر انگشت قدرت ایران دانست و گفت: کوچک‌ترین تعرض رژیم غاصب اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران موجب مرگ زود رس این غده سرطانی در منطقه می شود.
حجت الاسلام روانبخش حجت الاسلام روانبخش


حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان، امام خمینی(ره) را به حق پدر جنبش بیداری اسلامی دانست و اظهار داشت: با بررسی بیانات بنیان گذار جمهموری اسلامی ایران به عمق فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد امام(ره) پی می بریم.

وی با تأکید بر این‌که امام(ره) از آغاز نهضت با رهنمودهای خود همه ملسمانان جهان را برای مبارزه مهیا می کردند، افزود: تشکیل حکومت واحد اسلامی از آرمان‌های امام(ره) بود و ایشان همواره ملت های مسلمان را برای تحقق این هدف به تشکیل هسته های مقاومت تشویق و به تمام جنبش‌های آزادیخواه توصیه می کردند که بپا خیزند و بت های استکبار را بشکنند و زیر بار ظلم آنها نروند.

عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه همیشه نوک حمله سخنان امام(ره) آمریکا و صهیونیست و تمام مستکبران جهان بوده است، گفت: امام(ره) خطاب به همه کشور های اسلامی فرمود نباید بنشینید تا انگلیس و آمریکا و حکام دست نشانده آنها بر شما حکومت کنند، آنها را از کشور خود بیرون کنید همان گونه که ما این کار را انجام دادیم.

این فعال سیاسی پیروزی هسته‌های مقاومت در جنگ 22 روزه غزه و جنگ 33 روزه لبنان را نشانه نزدیک بودن تحقق کامل خواسته امام(ره) دانست و تصریح کرد: امروز شاهد تشکیل هسته های مقاومت در سایر کشورهای اسلامی نیز هستیم و همه با تأسی از پدر بیداری اسلامی در صدد هستند ارزش‌های از دست رفته و حقوق مسلم اسلامی خود را به دست آورند.

حجت‌الاسلام روانبخش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام(ره) در مقابل تهدیدهای اسرائیل، گفت: در جنگ تحمیلی علیه ایران با وجود اینکه بسیاری از کشورها به کمک صدام آمده بودند نتوانستند ایران را شکست دهند، با گذشت 33 سال از آغاز انقلاب کشور ما روز به روز قدرت مند تر و شکست ناپذیرتر شده است.

وی افزود: طبق تصریح مقام معظم رهبری در حمایت از مخالفان رژیم غاصب صهیونیستی، شکست اسرائیل از حزب الله لبنان و هسته های مقاومت فلسطین در غزه، سرانگشت قدرت ایران است و اگر روزی بخواهند به طور مستقیم با ایران بجنگند نتیجه آن مرگ زود رس و حذف این غده سرطانی از منطقه خواهد بود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را قلب آمریکا در خاورمیانه دانست و اظهارکرد: اگر آمریکا هم بخواهد کوچک‌ترین تعرضی داشته باشد بهترین جایی که می توان به آن حمله کرد و آنها را به زانو درآورد، اسرائیل است و در این جنگ قطعا برخی کشورهای منطقه از جمله فلسطین، لبنان، سوریه و عراق با ایران همراه خواهند شد./928/ت302/ج

ارسال نظرات