۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۸۶۰
آیت‌الله ایمانی:

نیروی انتظامی اجازه ندهد عده‌ای مفاسد را به عنوان هنجار به جامعه القا کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، از اقدامات نیروی انتظامی در راستای برخورد با مفاسد اخلاقی و اجتماعی قدردانی و تاکید کرد: این نیرو اجازه ندهد عده ای مفاسد را به عنوان هنجار به جامعه القا کنند.
حجت الاسلام والمسلمين ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس آيت الله اسدالله ايماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شیراز، با تبریک بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: بعثت پیامبر جامعه بشری را تغییر داد و امروز جامعه بشری به سمت تعالیم اهل بیت در حرکت است و همه باید به آموزه های پیامبر و ائمه طاهرین توجه و عمل کنند.

وی در ادامه بر ضرورت توسعه حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شیراز تاکید کرد و گفت: 40 سال است که 370 هکتار از بافت فرسوده اطراف حرم مطهر احمد بن موسی (ع) به شکلی نامناسب رها شده و متاسفانه مورد توجه قرار نگرفته و ناامنی در اطراف حرم ایجاد شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با انتقاد شدید از مسؤولان میراث فرهنگی و بی توجهی به بافت اطراف حرم مطهر، افزود: از مسؤولان میراث فرهنگی می خواهم که بدون محافظ برای 24 ساعت در این مناطق زندگی کنند تا متوجه درد مردم شوند و درک کنند که این مکان چگونه مکانی است.

آیت‌الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر شیراز یادآورشد: متاسفانه برخی از نخبگان،‌ مطبوعات و سایت ها در استان سیاه نمایی را رسالت خود قرار داده اند و می خواهند به گونه ای وانمود کنند که کاری که به درد مردم بخورد انجام نشده است. برخورد با قضایا باید به صورت صادقانه و مصلحانه باشد.

وی در ادامه سخنان خود از اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی قدردانی کرد و با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان خواستار ورود جدی تر نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر بدحجابی شد.

آیت‌الله ایمانی تاکید کرد: از مردم نیز می خواهیم نیروی انتظامی را در این راه همراهی کنند، این نیرو نیز طبق مقررات قانونی اجازه ندهد عده ای فساد را به عنوان هنجار به جامعه القا کنند.

امام جمعه شیراز گفت: از برادران نیروهای انتظامی و نظامی که در راستای تامین امنیت عمومی و مقابله با اخلالگران تلاش می کنند قدردانی می کنیم و امیدواریم روند برخورد با منحرفان و ناهنجاری های اجتماعی همچنان تداوم یابد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات