۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۴۵۶

برگزاری نشست خبری بازنگری برنامه‎های اوقات فراغت در مشهد

خبرگزاری رسا ـ نشست خبری ضرورت بازنگری برنامه‎های اوقات فراغت؛ فرصت ها و تهدیدها در مشهد برگزار می شود.
اوقات فراغت تابستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست خبری ضرورت بازنگری به برنامه های اوقات فراغت «فرصت ها و تهدیدها» صبح سه شنبه، سوم مرداد ماه جاری در استان داری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، این نشست خبری با حضور پروفسور عشایری، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی، سید هادی طالبیان، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان، ابوالحسن بپک چی، دبیر ستاد اوقات فراغت اداره کل و فرهنگ ارشاد اسلامی، جلیل معماریانی، مدیر طرح جامع اوقات فراغت استان خراسان رضوی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، هر ساله با نزدیک شدن به ایام فراغت دانش‌آموزان از تحصیل، دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را تحت عنوان «غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان» اعلام می‌کنند. کارشناسان مسائل تربیتی در این باره معتقدند در صورتی که برای پرکردن اوقات فراغت برنامه‌ریزی نشود این ایام می‌تواند در شکوفایی استعدادها نقش مهمی داشته باشد و همچنین اگر نظارت کاملی بر روی دانش‌آموزان صورت نگیرد، این ایام می‌تواند به عنوان یک تهدید جدی تلقی شود همان طور که بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها از سوی برخی دانش‌آموزان در ایام تعطیل صورت می‌گیرد، و این نشاندهنده اهمیت ویژه این دوران است که توجه و برنامه‌ریزی خاصی را می‌طلبد./968/پ203/س

ارسال نظرات