۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۶۳۰
آیت الله خاتمی:

اگر دشمن در حمله به ایران احساس پیروزی می‌کرد لحظه‌ای را از دست نمی‌داد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: قدرت نظامی و دفاعی کشور نه تنها در منطقه، بلکه در میان ارتش های جهان مثال‌زدنی است، به یقین بدانید اگر دشمن احساس پیروزی در حمله نظامی به ایران داشت، لحظه‌ای توقف نمی کرد.
آيت الله سيد احمد خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مردم شهرستان شبستر اظهار داشت: ذات دشمنی، معاندان اسلام و قرآن ایجاب می‌کند که لحظه‌ای از توطئه‌چینی علیه امت اسلامی غفلت نکنند.

 

وی با تأکید بر این‌که پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه اسلام ناب محمدی در دوران غیبت کبری بود، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون با انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها برای براندازی نظام ولایی تلاش کرده‌اند؛ اما خداوند متعال با مصداق «و مکروا و مکرالله ان ‌الله خیر الماکرین»، حیله‌ها و توطئه‌های آنان را به خودشان برگردانده است.

 

آیت الله خاتمی با بیان این‌که نباید انتظار داشت که دشمنان دست از روحیه خبیثانه و معاندانه خود بردارند، افزود: دوران حیات پیامبر گرامی اسلام و توطئه‌های دشمنان اسلام که با 80 جنگ همراه بود و همچنین حوادث دوران مشقت‌بار حکومت مولای متقیان علی(ع)، گواهی بر اثبات این مدعا است.

 

وی با تأکید بر این‌که مشکل اصلی دشمنان در دین و اعتقادات اسلامی امت اسلامی است، گفت: اگر امروز دشمن با بهانه‌های واهی از جمله انرژی اتمی و یا حقوق بشر ملت ایران را زیر شدیدترین فشارهای اقتصادی، سیاسی و روانی قرار داده است، نشان از آن دارد که دشمنی دنیای استکبار با دین ریشه تاریخی دارد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری رهبری داهیانه ولایت فقیه، توفیقات علمی کشور، اقتدار نظامی و حضور در صحنه مردم را چهار شاخصه مهم پیشرفت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی مفتخر است که در رأس نظام رهبری مقتدر، شجاع و باهوش یعنی مقام معظم رهبری قرار دارد که همچنان محبوب قلب‌ها است.

 

آیت الله خاتمی ولایت فقیه را شاخص و معیار حرکت دانست و تصریح کرد: پیوند امام و امت در نظام اسلامی ایران نگسستنی است، دشمنان خیال می کنند که با فشارهای سیاسی و تحریم می توانند مردم را از نظام و رهبری دلسرد کنند، این ملت دانش‌آموخته مکتب نبوی و علوی بوده و منتظر یک اشاره رهبری است تا دشمن را نابود کنند.

 

وی افزود: در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه های علمی جزء ده کشور برتر دنیا است، این در حالی است که قدرت نظامی و دفاعی کشور نه تنها در منطقه، بلکه در میان ارتش های جهان مثال‌زدنی است، به یقین بدانید اگر دشمن احساس پیروزی در حمله نظامی به ایران داشت، لحظه‌ای توقف نمی کرد.

 

آیت الله خاتمی با تأکید بر این‌که مردم ایران هر لحظه گوش به فرمان رهبری آماده دفاع از کیان نظام اسلامی هستند، ابراز داشت: اگر دشمنان انقلاب اسلامی بخواهند کمترین آسیبی به کشور بزنند تل‌آویو با خاک یکسان می‌شود و این همان قدرت دفاعی ما است که اگر لازم باشد استفاده می‌کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از استقبال گرم مردم عالم‌پرور شهرستان شبستر اظهار داشت: شبستر دارای پیشینه‌ تاریخی غنی و ارزشمند به است، چنان که مردم این شهر با تقدیم 365 شهید، 650 جانباز و 45 آزاده در دوران دفاع مقدس نشان داده اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی شبستر را عامل احیای دین، قرآن و اسلام و همچنین ارتقای سطح علمی و فرهنگی شهرستان دانست و گفت: شبستر یکی از شهرهای عالم‌پرور آذربایجان بوده و مفتخر به زادگاه پدری و اجداد مقام معظم رهبری است./935/پ202/س

ارسال نظرات