۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۸۹۳۸
نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم:

اقتدای نظام اسلامی به پیامبر اعظم عامل عصبانیت استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام گودرزی گفت: زمانی که دشمن مشاهده می کند نظام ما به پیامبر مکرم اسلام اقتدا کرده و در مسیر ایجاد حکومت الهی در سراسر دنیا حرکت می کند، عصبانی و در صدد جبران و تلافی است.
پيامبر اعظم

حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، نماینده ولی فقیه ذر سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه بیان داشت: خداوند متعال در قرآن مجید از گسترش اسلام از سوی پیامبر اکرم(ص) خبر داده «هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى‏ وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ.» خداوند متعال اراده فرموده است که دین مبین خود را در سراسر گیتی مستقر کند و برای استقرار این دین خاتم، اعظم و اشرف انبیا، حضرت محمد مصطفی(ص) را مبعوث کرد.

 

وی افزود: انقلابی که پیامبر در مدینه ایجاد کرد پایه و بنای گسترش این دین در سراسر گیتی بود و ائمه اطهار(ع) یکی پس از دیگری تا زمان امام عصر(عج) آمده اند تا این دین را در کره زمین مستقر کنند.

 

حجت الاسلام گودرزی ادامه داد: خداوند متعال اراده فرموده مستضعفین وارثان زمین باشند و ما منتظر ظهور آخرین منجی بشریت هستیم تا این امر محقق شود، در این میان نظام  مقدس جمهوری اسلامی  که پرچم دین را برافراشته برای گسترش در سراسر جهان، بیش از هر حکومتی مورد حمله دشمن است، به این دلیل که بنیان‌گذار این نظام اسلامی یعنی امام راحل اسلام ناب را تفسیر کرده و به مردم عرضه کرد.

 

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز اسلام حقیقی، مبارزه با کفر و اسکتبار ستیزی است و اگر دشمن  به راه های مختلف دست به این گونه اقدامات می زد به خاطر این است که به ستوه آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه تصریح کرد: نظام اسلامی ما به وجود نازنین پیامبر(ص)  اقتدا کرده، زیرا پیامبراسلام اسوه نمونه و حسنه برای بشریت است زمانی که دشمن مشاهده می کند نظام ما اقتدا به پیامبرمکرم اسلام کرده برای ایجاد حکومت الهی در سراسردنیا در صدد جبران و تلافی است.

 

وی اظهار کرد: 33 سال از عمر نظام اسلامی می گذرد، جمهوری اسلامی ایران با این عمر کوتاه  خود امروز می تواند پاسخ گوی بشر باشد و این درحالی است که مشکلات فراوانی پیش روی نظام ما بوده و هست از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، ترور و تحریم؛ اما به لطف الهی نظام ما خم به ابرو نیاورده و امروز قوی تر و با شکوه تر از قبل مسیر پیشرفت را طی می کند؛ این در حالی است که بسیاری از حکومت ها با قدمت چندین قرن در حال حاضر در اداره مملکت و مردم خود عاجز مانده اند.

 

حجت الاسلام گودرزی ادامه داد: این پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی باعث حسادت  و عصبانیت استکبار جهانی شده، وقتی ریشه یابی کردند که عامل موفقیت نظام از کجا است به این نتیجه رسیدند که اقتدا و الگو قرار دادن پیامبر(ص) عامل هدایت و پیشرفت کشور عزیز ما است در صدد صدمه زدن و انتقام گرفتن هستند و می خواهند جلوه پیامبر(ص) را به گونه ای نشان بدهند که مردم از اسلام دوری کنند.

 

وی گفت: دشمنان می خواهند چراغ روز افزونی که سراسر هستی را روشن کرده است را خاموش کنند، غافل از این که خداوند وعده نصرت و پیروی حق بر روی زمین را داده است، امام صادق(ع) می فرماید«خداوند دشمنان ما را احمق قرار داد» از همان جایی که گمان می کنند صدمه می زنند همان راه باعث خیر و برکت می شود برای گسترش اسلام، مردم دنیا بیدار شده اند  نه تنها بیداری اسلامی رخ داده بلکه یک بیداری انسانی در حال رخ دادن است.

 

حجت الاسلام گودرزی خاطر نشان کرد: همین حرکت ناشایست و وقیحانه علیه پیامبرمکرم اسلام(ص)  باعث اتحاد جامعه مسلمین و حتی سایر ادیان در سراسر دنیا شده است، حق پرستان از این کار منزجر شده اند و فریاد انزجار و اعتراض مردم در سراسر دنیا به گوش می رسد.

 

وی در پایان افزود: آثار این عمل ناشایست بیش از ضرر آن است، امیدوارم خداوند متعال روز به روز بر وحدت مسلمانان بیفزاید تا هوشیارانه و آگاه و با بصیرت در مقابل دشمن ایستادگی کنند و این را هم بدانند که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند./967/ت302/س

 

ارسال نظرات