۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۴۵۹

گردهمایی ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد بروجرد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در بروجرد برگزار شد.
همايش ائمه جماعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بروجرد، ظهر روز شنبه 29مهرماه در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در این گردهمایی مسجد را مرکز تبلیغ دین و ترویج اسلام دانست و افزود: در این مکان مقدس افزون بر عبادت، تعلیم و تربیت جوانان و آموزش قرآنی باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین سامان بخشی به رویکردهای سیاسی جامعه را از دیگر کارکردهای مساجد دانست و اظهار داشت: مسجد در فرهنگ اسلامی محلی برای زدودن کینه ها، عداوت، ایجاد و تقویت روحیه تعاون، همکاری و مشارکت مردمی بوده است.

در ادامه این همایش حجت الاسلام احسان اله محمدی، نماینده ولی فقیه در سپاه بروجرد به دسیسه های دشمن جهت ناکار آمد نشان دادن نظام اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در برهه کنونی در موقعیت حساس بین المللی قرار دارد؛ از این رو ملت ایران با تحمل برخی از مسائل به وجود آمده دشمن را ناکام خواهد گذاشت.

در پایان این مراسم محمد پاپی، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر «مساجد سنگر هستند» اشاره کرد و افزود: ما باید این سنگرها را حفظ و در کنار این مسأله از آرمان های امام راحل که بر پایه اسلام ناب محمدی بوده حراست کنیم.

وی اندیشه و تفکر بسیجی را راه گشای مسائل مهم دانست و گفت: پیاده سازی تفکر بسیجی در جامعه سبب چاره سازی مشکلات موجود در جامعه خواهد شد و همان گونه که بسیج در دوران دفاع مقدس راه را برای دشمنان مسدود کرد امروز نیز حافظ آرمان های امام راحل و نظام خواهد بود./9464/پ202/ص

ارسال نظرات