۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۴۷۶۳۱
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مقاومت قدرت خود را به رخ صهیونیست ها کشید

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با جنگ علیه غزه می‌خواست توان خود و مقاومت را محک بزند اما با قبول آتش بس با خفت و خواری متوجه قدرت مقاومت و ضعف خود شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمود رجبي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: رژیم صهیونیستی با حملات خود به نواز غزه می‌خواست شکست‌های گذشته خود از مقاومت حزب‌الله و فلسطین را جبران و قدرت خود را به جامعه جهانی اعلام کند اما یک با دیگر شکست خورد و در منظر جامعه جهانی مفتضح شد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از اهداف رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه را انحراف افکار عمومی از مسأله سوریه دانست و ابراز کرد: اسراییل غاصب در غفلت رسانه‌ای و توجهات جهانی سوریه را مورد هدف قرار داده بود که این نقشه آنها نیز راه به جایی نبرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی گفت: رژیم صهیونیستی با جنگ علیه غزه می‌خواست توان خود و مقاومت را محک بزند اما با قبول آتش بس با خفت و خواری متوجه قدرت مقاومت و ضعف خود شد.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نشان داد که دیگر قدرت گذشته را ندارد و مقاومت فلسطین با قدرت خود سبب عقب نشینی و پذیرش آتش بس از سوی اسراییل غاصب شد.
قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: با وجود حمایت مجامع بین‌المللی از رژیم صهیونیستی، مقاومت همیشه با تکیه بر قدرت خود دشمن را شکست داده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی بر ضرورت تجهیز رسانه‌ای مقاومت تأکید کرد و گفت: همان گونه که مقاومت در حوزه جنگ نظامی پیروز شده است، امیدواریم با تدابیری که اندیشیده می‌شود در جنگ رسانه‌ای هم نظام سلطه را شکست دهد./927/ت302/ج
ارسال نظرات