۰۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۸۱۷۲
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

نابودی رژیم جعلی اسرائیل مستلزم اتحاد و یکپارچگی ملتها است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که در طول تجاوز هشت روزه اسرائیل به نوار غزه کشور های عربی هیچ اقدامی علیه این حرکت انجام ندادند تأکید کرد: دولت های عربی نه تنها به ملت مظلوم فلسطین هیچ کمکی نکردند بلکه خواهان نابودی این کشور هستند.
حجت الاسلام سعيد جعفري

حجت الاسلام سعید جعفری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری انقلاب مبنی بر این که « هر کشوری که با رژیم غاصب صهیونیستی دشمنی دارد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از وی حمایت خواهد کرد» اظهار داشت: نابودی رژیم جعلی اسراییل مستلزم اتحاد و یکپارچه شدن ملت ها است.

وی با بیان این که در طول تجاوز هشت روزه اسرائیل به نوار غزه، کشور های عربی هیچ اقدامی علیه این حرکت انجام ندادند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی به ویژه دولت های عربی جیره خواران نظام سلطه به شمار می روند و به یقین هر چه استکبار به آن ها دستور دهد انجام خواهند داد.

مسؤول شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین افزود: دولت های عربی نظام حکومتی خود را بر مبنای خواست ملت خود بنا نکرده اند بلکه با خواست استکبار و بینش خود تشکیل داده و خودسرانه عمل می کنند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که فرماندهان مقاومت فلسطینی پس از پیروزی علیه نیروهای اسرائیلی از کمک مالی و معنوی جمهوری اسلامی ایران به آن ها تشکر و قدردانی کردند، ابراز داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس با سر دادن شعار«ناسیونالیستی عربی» متأسفانه هیچ کمکی به مردم غزه به ویژه مقاومت فلسطین در جنگ هشت روزه نکردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: دولت های عربی با وجود این که به فلسطین هیچ کمکی نمی کنند بلکه خواهان نابودی این کشور هستند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که همواره وعده الهی، پیروزی مسلمانان در برابر ظلم و ستم استکبار بوده است بیان داشت: این مسأله را از قیام ملت ایران در دوران انقلاب می توان فهمید که این قیام با عنایت خداوند متعال به پیروزی رسید.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: به یقین در هر جای دنیا هرگاه گروهی اعتقادات خود را بر مبنای شریعت اسلام بنا نهد و علیه نظام و ستم خیزش کند به پیروزی نائل می شود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات