۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۴۸۳۶۰
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده:

شکست رژیم صهیونیستی از غزه چهره خائن حکام عرب را نمایان‌تر کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: بیداری اسلامی که امروزه در جهان به ویژه در منطقه به وجود آمده است به یقین از دستاوردهای مقاومت اسلامی به شمار می‌رود.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ هشت روزه نوار غزه اظهار داشت: مقاومت فلسطینی در طول تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطق اشغالی به ویژه نوار غزه پاسخ کوبنده ای به اسرائیل داد.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در پیروزی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی نقش بسزایی ایفا کرد، خاطرنشان ساخت: یاری رساندن ایران به مردم مظلوم فلسطین از سال های گذشته از سوی حضرت آیت الله بروجردی و علما پایه ریزی شد و خوشبختانه این کمک رسانی تا امروز هم ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه تصریح کرد: درگذشته ایران تنها در زمینه معنوی و مالی به مردم فلسطین یاری می رساند؛ اما امروزه این مهم به کمک های نظامی افزایش یافته شد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که کمک ایران اسلامی در جنگ هشت روزه آشکارا دیده شد، تأکید کرد: اعطای فناوری موشک های فجر به مقاومت فلسطین از سوی سپاه پاسداران رژیم صهیونیستی را متحیر ساخت.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان همچنین با تأکید بر این که کمک رسانی به مقاومت اسلامی از سوی ایران به خوبی محسوس است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این امدادرسانی های کشورمان به مقاومت، رژیم صهیونیستی به نابودی کامل سوق داده و جهان از این غده سرطانی آسوده خاطره شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده به اهداف رژیم صهیونیستی در جنگ هشت روزه نوار غزه اشاره و با بیان این که اسراییل در اندیشیدن این تفکر بود که با تجاوز به مناطق اشغالی فلسطین، مقاومت اسلامی در سوریه تضعیف خواهد شد، اظهار کرد: به یقین زمانی که مقاومت فلسطینی به پیروزی علیه رژیم صهیونیستی نایل شد، مقاومت اسلامی در سوریه قوت بیشتری گرفت.

وی شکست رژیم صهیونیستی در تجاوز به نوار غزه را افشا شدن چهره دولت‌های منطقه دانست و گفت: متأسفانه در حمله اسرائیل به مناطق اشغالی فلسطین، دولت‌های اسلامی به ویژه کشورهای عربی هیچ حرکت یا نقدی علیه تجاوز رژیم صهیونیستی انجام ندادند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ادامه داد: خوشبختانه هر زمانی که مقاومت فلسطینی علیه نظام سلطه پیروز می‌شود جیره‌خواری و نوکری کشورهای عربی برای استکبار جهانی بیشتر می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: بیداری اسلامی که امروزه در جهان و به ویژه در منطقه به وجود آمده است به یقین از دستاوردهای مقاومت اسلامی به شمار می‌رود.

استاد حوزه علمیه خوزستان با بیان این که کشورهایی که به حرف مردم خود گوش نمی‌دهند و خودسرانه عمل می‌کنند به زوال زود هنگام خود کمک خواهند کرد، اظهار داشت: هر چه دولت‌ها با پول، تفکر مردم خود را عوض می‌کنند و با اندیشه خود هموار می‌سازند به یقین روزی فرا می رسد که از تخت فرمانروایی به زمین پایین کشیده خواهند شد./9458/ت302/س

ارسال نظرات