۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۴۹۶۶۲
از سوی مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی؛

اختتامیه طرح ملی بوی سیب برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی(فرا) به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه حضور مفاهیم دینی در فضای مجازی پرداخت و بر همکاری این مجمع در مشارکت و برگزاری طرح ملی بوی سیب تأکید کرد.
بوي سيب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، صرامی، مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی، این مجمع را از فعالان فضای مجازی دانست که با هدف پیگیری تحقق اهداف انقلاب اسلامی از طریق فضای مجازی در حال فعالیت است.  

وی در ادامه افزود: فضای مجازی این امکان را فراهم کرده است که هرکدام از متدینین بتوانند از این طریق آرمان‌های دینی خود را دریافت و ترویج کنند؛ کم رنگ شدن مرزها و جهانی شدن دسترسی به اطلاعات در فضای مجازی، فرصتی را برای ترویج و تبلیغ فرهنگ دینی و حسینی در سراسر دنیا، فراهم آورده و سبب شده است که با کمترین هزینه و بدون نیاز به صاحبان سرمایه، پیام تشیع بر پایه آموزه‌های عاشورایی منتشر شود.

این مدیر فعال فضای مجازی تأکید کزد: طرح بوی سیب به دلیل مبتنی بودن بر منطق فضای مجازی، یکی از کارهای خوبی است که در چند سال گذشته در فرهنگ حسینی در کشور انجام شده و مجمع فرا پس از اطلاع از این فعالیت، آمادگی خود را برای سهیم شدن در این خدمت بزرگ به فرهنگ حسینی اعلام و وظیفه خود دانست که به عنوان بخشی از فعالان عرصه فضای مجازی در این طرح همکاری داشته باشد.

وی در ادامه بر برگزاری اختتامیه در تاریخ پنجم بهمن سال جاری و مصادف با آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم(ص)، در جوار حضرت عبدالعظیم حسنی از سوی مجمع فرا تأکید کرد و ارائه گزارش کامل از نحوه برگزاری و جزئیات اختتامیه را به زمان دیگری موکول کرد./997/د102/پ

ارسال نظرات