۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۱۳۹
حجت الاسلام قربانی:

رهبری در فتنه 88 ابوذر وار مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستادند

خبرگزاری رسا ـ مستشار دیوانعالی کشور با اشاره به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی فتنه 88 گفت: ایشان ابوذر وار در مقابل همه دشمنان داخلی و خارجی ایستادند.
حجت الاسلام موسي قرباني

حجت الاسلام موسی قربانی، مستشار دیوانعالی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که رهبر معظم انقلاب در ماجرای فتنه 88 ابوذر وار در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاگی کردند، افزود: ایشان با منطق و استدلال به تنهایی به میدان آمد و جامعه را متوجه این خطر بزرگ کردند که مردم از سوی فتنه گران مورد سوء استفاده قرار گرفته اند و به این ترتیب مردم را بیدار کردند.


وی با اشاره به آثار تبلیغات منفی و جوسازی های دشمنان داخلی و خارجی گفت: گاهی کسانی با ارائه اطلاعات غلط و فضا سازی های کاذب مردم را جذب، اما با روشنگری های رهبر معظم انقلاب به مسیر اصلی خود بازگشته و راه را پیدا می کنند.


این فعال سیاسی آرای مردم در انتخابات 88 را ناشی از بصیرت آنان دانست و اضافه کرد: وقتی مردم دیدند افرادی نا جوانمردانه می خواهند وضعیت را وارونه جلوه دهند مجددا با بصیرتی که داشتند به میدان آمدند و ادعای دروغین فتنه گران را افشا کردند.


فتنه گران نظرات شخصی خود را به مردم نسبت می دادند
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با این تشبیه که فتنه گران دست در جیب مردم کرده و به حساب مردم خرج می کردند، گفت: مردم با حرکت خود در 9 دی مشت محکمی به دهن آنها کوبیدند و گفتند که ما خودمان هستیم و نیاز به قیّم نداریم.


حجت الاسلام قربانی در تبیین ثمره های بزرگداشت 9 دی براز داشت: تداوم این کار موجب می شود همه بدانند که مردم ولایت فقیه و نظام برایشان مهم است و اگر کسانی از این چارچوب خارج شوند با آنها برخورد می کنند و در این کار با هیچ کس قوم و خویش نیستند.


وی گرامی داشت 9 دی را مروج اهداف این حماسه و بازدارنده فتنه های احتمالی دانست و گفت: اگر دست اندرکاران به اتفاقات تاریخی و مهم نپردازند به مرور زمان فراموش خواهند شد؛ یکی از تبعات منفی این فراموشی تکرار دوباره حوادث ناگوار است./928/ت302/ج

ارسال نظرات