۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۱۵۱۵۶۵

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در بروجرد، با حضور پرشور مردم برگزار شد.
نه دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی امروز با حضور طلاب روحانیان، دانشجویان و مسؤولان بروجردی در محل مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد روحبخش، استاد حوزه علمیه قم، در این مراسم با بیان این که مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند پایبند ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند ابراز داشت: حضور پرشور مردم در حماسه 9دی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا شد

وی با اشاره به شکست دشمن از جمهوری اسلامی در همه زمینه ها ابراز داشت: ولایت فقیه سد راه دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نعمت ولایت فقیه سبب مصون ماندن نظام از دسیسه های دشمنان می شود

حجت‌الاسلام روحبخش وجود نعمت ولایت فقیه را سبب مصون ماندن نظام اسلامی از دسیسه های دشمنان دانست و افزود: دشمن با توطئه ها و ترفندهای شیطانی خود می خواهد بین رهبری و مردم فاصله ایجاد کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار داشت: حمایت دشمنان از هر کدام از نامزدهای انتخاباتی، شکست آن نامزد را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام روحبخش با بیان این که ملت ایران در حماسه 9 دی طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید، ابراز داشت: ملت ایران اگاه است و در همه مسائل گوش به فرمان رهبری است./9464/پ202/س

ارسال نظرات