۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۴۱۷۴
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

تلاش آمریکا در خاورمیانه در جهت تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که همه تلاش آمریکا در خاورمیانه برای امنیت رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای تأمین امنیت این رژیم اشغالگر از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش ائمه جمعه استان که در گرگان برگزار شد به تلاش سی ساله نظام سلطه علیه نظام دینی اشاره کرد و گفت: همه تلاش های 33 سال اخیر غرب علیه این نظام دینی و الهی با شکست مواجه شده است.

 

وی با اشاره به این که دشمنان با طرح ترور شخصیت ها تلاش کردند کشور را دچار بحران داخلی کنند، ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین ترورهای شخصیت های برجسته کشورمان را بر عهده داشت.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که طرح ترور شخصیت های کشورمان با شکست مواجه شد، ادامه داد: دشمنان در ادامه تلاش های مذبوح خود ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام مختلف کشور را در پی گرفتند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی با اجیر کردن صدام هشت سال جنگ تحمیلی را آغاز کردند، ادامه داد: ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی موجب شکست آنها در دفاع مقدس شد.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که همه تلاش ها و توطئه های سی ساله غرب علیه ایران اسلامی به بن بست خورده است، گفت: امروز نظام سلطه شیوه جدیدی را برای تضعیف نظام در پیش گرفته است.

 

حجت الاسلام تقوی با اشاره به این که دشمنان از هر ابزاری برای فشار به نظام اسلامی استفاده می کنند، ادامه داد: ایستادگی ملت هوشیار و بصیرت ایران اسلامی همه نقشه های غرب را خنثی کرد.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر هر گونه فشاری خواهند ایستاد و از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع می کنند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان هیچ گاه در برابر توطئه های دشمنان کوتاه نخواهند آمد.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که ملت ایران تحریم ها را دور خواهند زد، گفت: این ملت آموختند در شرایط سخت کشور را چگونه اداره کنند.

 

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آمریکایی ها با همکاری گروه های سلفی و وهابی تلاش می کنند موجب ایجاد اختلاف میان امت اسلامی شوند، ادامه داد: متأسفانه  بسیاری از مردم بی‎گناه کشورهای مسلمان منطقه هر روز کشته می شوند.

 

وی با بیان این که همه تلاش آمریکا در خاورمیانه برای امنیت رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای تأمین امنیت این رژیم اشغال گر از هر ابزاری استفاده خواهد کرد.

 

حجت الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تحریم غرب علیه کشورمان اشاره کرد و آن را یک نعمت الهی برای اصلاح بخشی از ساختار کشور دانست و تصریح کرد: تحریم ها در چند سال اخیر موجب شد ما در بسیاری از مسائل به خودکفایی برسیم.

 

وی به نامگذاری های سال های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصادی مقاومت، تقویت تولید داخل و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیشتر تلاش صورت گیرد.

 

حجت الاسلام تقوی به مسأله اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که تحقق این رهنمود مهم رهبری انقلاب زمینه پیشرفت و توسعه نظام را در بخش های مختلف فراهم خواهد کرد، گفت: سیاست گذاری ها در کشور باید معطوف به پایداری در همه بخش ها باشد.

 

وی با بیان این که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی در شرایطی که دشمنان کشور تحریم های سنگینی را علیه کشورمان در پیش گرفته اند بسیار ضروری است، ادامه داد: برای تحقق واقعی اقتصاد مقاومتی ابتدا باید اصول آن را به خوبی در جامعه نهادینه کنیم./950/پ201/ب

ارسال نظرات