۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۵۴۸۱۱
همزمان با 17 ربیع الاول؛

دفتر خبرگزاری رسا در زنجان راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) دفتر خبرگزاری رسا در حوزه علمیه زنجان افتتاح شد.
لوگو و آرم خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین حسن بیات، مدیر حوزه های علمیه استان زنجان، روز گذشته در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: اهمیت اطلاع‌رسانی و کار رسانه‌ای در عصر ارتباطات و اطلاعات بر کسی پوشیده نیست، افزون بر این‌ این‌که اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و برنامه های مدارس علمیه اهمیتی مضاعف دارد.

 

وی راه‌اندازی دفتر نمایندگی خبرگزاری رسا همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام را حرکتی بسیار مبارک و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: طلابی که در عرصه‌ رسانه‌ فعالیت می کنند، بایستی در کنار کار خطیر خبری خود، تمرکز ویژه ای بر تحصیل علوم حوزوی داشته باشند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیره نبی اکرم(ص) افزود: در دنیا اشخاصی هستند که قصد دارند با هزینه های گزاف عده‌ای را به عنوان الگو برای مردم معرفی کنند، اما ما پیامبر رحمت للعالمینی داریم که برای ما به تصریح قرآن، الگویی تمام عیار است.

 

وی ادامه داد: وظیفه امروز روحانیت و رسانه‌های حوزوی است که سیره و سنت پیامبر نور و رحمت را ترویج دهند و در تمامی امور به سیره این بزرگوار رجوع کنند، در غیر این صورت گفتار تباهی و معضلاتی خواهیم شد که جهان غرب امروز به آن مبتلا شده است.

 

این استاد حوزه علمیه زنجان در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار اطلاع رسانی در جامعه کنونی تصریح کرد: اگر در سیره پیامبر(ص) نیز تحقیق و تفحص کنیم خواهیم یافت که ایشان نیز به امر اطلاع رسانی اقبال ویژه ای داشته اند؛ همانطور که در سخن گهرباری فرمودند؛ هرکس خبر نیازمندی را به گوش من برساند، خداوند در روز قیامت در کار وی گشایش ایجاد می کند.

 

گفتنی است، دفتر خبرگزاری رسا در زنجان در حوزه علمیه امام صادق(ع) واقع در خیابان زینبیه این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

 

لازم به ذکر است، نمایندگی دفتر خبرگزاری رسا در زنجان با مساعدت مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان و با همکاری تعدادی از طلاب علاقه‌مند به کار رسانه و خبر راه اندازی شده است./935/پ202/ب

ارسال نظرات