۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۱۵۷۴۱۳

معرفی دو معاون جدید از سوی مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ پس از انتصاب معاونت «تبلیغ و تهذیب » و « امور واحدهای آموزشی و طلاب » این بار احکام جدید مدیر برنامه ریزی و معاونت آموزش و پژوهش صادر شد.
حوزه علميه طالبيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی امروز در احکام جدیدی حجت الاسلام مرتضی قربانی را به عنوان معاون آموزش و پژوهش و احمد ذاکری را به عنوان مدیر برنامه ریزی حوزه علمیه استان منصوب کرد.

 

بنابر این گزارش، حجت الاسلام قربانی پیش از این مسؤول واحدهای آموزشی و ذاکری مسؤول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه آذربایجان شرقی را بر عهده داشته اند.

 

روز گذشته نیز مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در حکمی حجت الاسلام علی محمدزاده را به عنوان معاون امور واحدهای آموزشی و طلاب و حجت الاسلام ناصری، به عنوان معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی منصوب کرد.

 

تمامی احکام صادر شده با مشورت و تائید آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رییس عالی حوزه های علمیه استان صادر شده است.

 

گزارش رسیده از خبرنگار رسا در تبریز حاکی از آن است که تغییر و تحول های جدیدی نیز در روزهای آینده با صدور احکام جدید در مرکز مدیریت حوزه علمیه آذربایجان شرقی را شاهد خواهیم بود./935/پ202/س

 

ارسال نظرات