۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۵۹۱۰۲

تبیین ظرفیت‌های رادیو معارف در گسترش فرهنگ بسیج

خبرگزاری رسا ـ مدیر رادیو معارف گفت: موضوع بسیج، مقاومت و شهادت، از اولویت‌های برنامه ای رادیو معارف است
تبيين ظرفيت‌هاي راديو معارف در گسترش فرهنگ بسيج
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، نشست بررسی قابلیت‌های همکاری رادیو معارف در ترویج فرهنگ بسیج با حضور معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و مدیر رادیو معارف برگزار شد.
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر، مدیر رادیو معارف در این نشست به تشریح فعالیت‌های رادیو معارف در خصوص گسترش فرهنگ بسیج پرداخت و پشتیبانی محتوایی از فرهنگ بسیج و طرح شجره طیبه صالحین را از وظایف رسانه‌ای این رادیو دانست. وی افزود: موضوعاتی همچون بسیج، مقاومت و شهادت مورد نیاز جامعه امروز و از اولویت‌های محتوایی رادیو معارف است.
مدیر رادیو معارف تاکید کرد: حرکت‌هایی همچون «اردوهای جهادی و راهیان نور» و «حلقه‌های صالحین» از فعالیت‌های با اهمیت در زمینه رشد و اعتلای اندیشه بسیج است و با توجه به فعالیت‌های سازنده بسیج در این زمینه‌ها رادیو معارف نیز آمادگی دارد در زمینه محتوایی و پوشش این فعالیت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.
در ادامه این نشست، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفان، بسیج را فرصتی برابر برای همه اقشار جامعه دانست و افزود: بسیج در شرایط حساس کنونی جامعه دارای رسالتی فرهنگی است و طرح‌هایی همچون حلقه‌های شجره طیبه صالحین و اردوهای جهادی در راستای همین رویکرد شکل گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در نقاط محروم کشور منشاء خدمات گسترده‌ی فرهنگی و عمرانی برای هم‌میهنان عزیزمان شده است، رادیو معارف را بستر مناسبی برای پوشش این فعالیت‌ها و کمک در جهت پیشرفت آن‌ها دانست.
احمدی، وظیفه اصلی «حلقه‌های طرح شجره طیبه صالحین» را بازخوانی و ترویج گفتمان اندیشه ولایت در میان بسیجیان کشور اعلام کرد و رادیو معارف را پیشرو در تبلیغ و اطلاع رسانی راجع به این دست فعالیت‌های بسیج دانست./9191/د102/ی
ارسال نظرات