۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۱۶۰۹۹۱
سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

به حامیان آمریکا و اسرائیل در انتخابات پاکستان رای نمی‎دهیم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان مشارکت در انتخابات آیندہ این کشور را وظیفه دینی و ملی دانست و از معرفی نامزدهای مجلس وحدت مسلمین برای حضور در انتخابات خبر داد.
حجت الاسلام حسن ظفر نقوي

 

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن ظفر نقوی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، روز گذشته در ھمایش عمومی این مجلس که با ھدف بررسی مسائل انتخابات پاکستان برگزارشد سیاست ھای راھبردی مجلس وحدت مسلمین در انتخابات آیندہ را اعلام کرد.

این ھمایش دو روزہ که با حضور ائمه جماعات سراسر پاکستان و با شرکت اعضای مجلس وحدت مسلمین، در حسینیه امام صادق(ع) لاھور برگزار شد، نمایندگان و دبیران ایالت ھای مختلف از فعالیت ھای مجلس وحدت گزارش دادند.


حجت الاسلام سید حسن ظفر نقوی در سخنان خود مشارکت در انتخابات آیندہ پاکستان را وظیفه دینی و ملی شیعیان پاکستان دانست و تاکید کرد: مجلس وحدت مسلمین نیز با معرفی کاندیدای انتخاباتی به وظیفه دینی خود عمل خواھد کرد.


وی افزود: مھم نیست که مجلس وحدت مسلمین پاکستان به چه مقداری صندلی ھای پارلمان پاکستان را تصاحب می کند بلکه مھم عمل به وظیفه شرعی خود و جلوگیری از پیروزی گروہ ھای افراطی و تکفیری در انتخابات کشور است.


سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با تاکید بر این که مجلس وحدت به ھمراہ دیگر نھادھای شیعه از ورود نمایندگان سودجو، نااھل، حامی گروہ ھای تروریستی و آمریکا و اسرائیل جلو گیری خواھد کرد بیان داشت: مجلس وحدت مسلمین پاکستان تلاش می کند که ادارہ کشور را به دست افراد معتدل و سالم بسپارد.


وی اضافه کرد: حفظ جان و ارزشھای دینی شیعه، تامین امینت کشور و ریشه کن شدن گروہ ھای تروریستی وھابی مھم ترین خواست این مجلس از نمایندگان و احزاب سیاسی پاکستان است./988/ب901/ک

ارسال نظرات