۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۶۹۷۶۲
در آستانه 14 و 15 خرداد؛

تاکید جامعه مدرسین بر حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب

خبرگزاری رسا ـ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتشار اطلاعیه‌ای به مناسبت ایام‌الله چهاردهم و پانزدهم خرداد، همگان را به شرکت پرشور در مراسم ویژه سالگرد حضرت امام خمینی(ره) و نیز شرکت در مراسم پانزدهم خردادماه دعوت کرد.
جامعه مدرسين

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت ایام‌الله چهاردهم و پانزدهم خرداد اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه یادآور غم جانگداز رحلت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی – رضوان الله تعالی علیه – است. مردم شریف ما روزهای حیات آن مرد بزرگ و آن پدر دلسوز را از یاد نخواهند برد. دل‌های زن و مرد ایرانی سرشار از عشق به آن مرد آسمانی است. او احیاگر بزرگ اسلام ناب محمدی در قرن اخیر و امید دل مسلمانان و مظلومان جهان بود.اگرچه داغ سنگین رحلت جانگداز آن مرد الهی و رهبر آسمانی برای ملت ایران و مستضعفان جهان سنگین بود، اما انتخاب شایسته و به حق خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» مرهمی بود بر دلهای خونین و عزادار.

پنجاهمین سال نهضت خونین امام در پانزدهم خرداد ماه سال 1342 را در حالی گرامی می‌داریم که بارقه‌های نورانی بیداری اسلامی، آفاق جهان را روشن ساخته و اندیشه‌های ناب دینی و امواج خروشان اسلام خواهی سراسر گیتی را فرا گرفته است. اینها همه به برکت نیت خالصانه امام عظیم‌الشأن و مصداق بارز «من یتوکل علی الله فهو حسبه» است. او معلم بزرگ ایستادگی در برابر طاغوت‌ها و نمرودها بود.

امروز اندیشه‌های ناب امام، بیانات ارزشمند او و وصیت نامه الهی- سیاسی آن پیر فرزانه در پیش روی ماست. از جمله سفارش‌های اکید امام، لزوم حضور پرشور آحاد مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب است. امام انقلاب را از آن مردم می‌دانست و بارها و بارها به مردمی بودن آن در بیانات ارزشمند خود اشاره می‌فرمود. پرواضح است که از صحنه‌های مهم حضور و تأثیر‌گذاری مردم، انتخابات است. انتخابات مهم پیش‌رو که دربردارنده دو مسأله مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست از اهمیت فراوان برخوردار است؛ بویژه آنکه رسانه‌های غربی و صهیونیستی ماه‌هاست که با دسیسه‌های گوناگون می‌کوشند مردم عزیز ما را از شرکت در انتخابات مأیوس سازند. غافل از آنکه ملت شریف ما با امام عزیزو رهبر معظم انقلاب و شهدای خود عهد بسته است و تا پای جان حامی انقلاب اسلامی خواهد بود و با حضور پرشور خود.حماسه سیاسی دیگری رقم خواهد زد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت پنجاهمین سالروز قیام پانزدهم خرداد و نیز سالگرد ارتحال امام خمینی(رحمه الله علیه) همگان را به شرکت پرشور در مراسم ویژه سالگرد آن عزیز سفر کرده و استماع بیانات مقام معظم رهبری و نیز شرکت در مراسم پانزدهم خرداد ماه دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مورخ 12/03/1391

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/997/د102/ع

ارسال نظرات