۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۷۰۸۲۱
عضو جامعه مدرسین:

رییس جمهور آینده نباید هیچ نرمشی در برابر آمریکا داشته باشد

خبرگزاری رسا- قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بر اساس شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، سعید جلیلی کاندیدای اصلح در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است.
انتخاب اصلح آيت اله رجبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ه)، یکشنبه شب در جمع حامیان سعید جلیلی در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد، با تأکید بر انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: باید بر اساس شاخص های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری، نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام کرد.

وی با بیان این که بدون تردید بر اساس شاخص های مطرح شده از جانب رهبری، سعید جلیلی کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار داشت: برخی از شاخص ها، شاخص ویژه انتخاب اصلح هستند و انتخابات ریاست جمهوری نیز مسأله ای نیست که در آن به شاخص های حداقلی اکتفا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی اضافه کرد: باید کاندیدایی را انتخاب کنیم که حداکثر شاخص های اصلح بودن را داشته باشد و هیچ گاه از اهداف و آرمان های امام(ره) و انقلاب فاصله نگیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مقام معظم رهبری مهم ترین شاخص انتخاب اصلح را داشتن همت بلند برای حفظ عزت و استقلال کشور در راستای دست یابی به اهداف انقلاب مطرح کرده اند و در این راستا رییس جمهور منتخب مردم، نباید هیچ نرمشی در برابر فشارهای آمریکا و دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

وی ایمان، ساده زیستی و پایبندی به ارزش ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را از دیگر شاخص های کاندیدای اصلح از منظر مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: ایمان به خداوند، لیاقت مدیریت را در فرد ایجاد می کند اما اشرافی گری و تهاجم فرهنگی از جمله آفات زندگی اسلامی محسوب می شوند که روح انقلاب، دین و استقلال را از افراد می گیرد ./934/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات