۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۷۲۵۰۰
رییس سازمان اردویی راهیان نور:

زائر سرای جوادالائمه زودتر از زمان بندی مقرر به بهره برداری رسید

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج گفت: همه تلاش کردند تا با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته، کیفیت پروژه زائر سرای جوادالائمه(ع) حفظ شود و این پروژه زودتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده به بهره برداری رسید.
افتتاحيه زائر سراي جوادالائمه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یعقوب سلیمانی رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه زائر سرای جوادالائمه(ع) مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم، با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در انتخابات 24 خرداد، گفت: امیدواریم حماسه اقتصادی نیز محقق شود.
 وی در دامه روند ساخت زائر سرای جوادالائمه(ع) را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: عملیات اجرایی این پروژه در تاریخ بیست و هفت مرداد ماه سال 90 آغاز شد.
رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان این‌که این پروژه قرار بود طی 24 ماه به پایان برسد، اظهار کرد: همه تلاش کردند تا با وجود مشکلات اقتصادی در سال گذشته، کیفیت پروژه حفظ شود و این پروژه زودتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده و طی زمان بیست و یک ماه به بهره برداری رسید.
سلیمانی با اشاره به ظرفیت زائر سرای جوادالائمه(ع)، گفت: ظرفیت این زائر سرا  428 تخت است که 350 تخت در اختیار شرکت‌کنندگان در طرح صالحین قرار می‌گیرد.
وی مساحت زیربنای این طرح را 3 هزار و 280 متر مربع ذکر کرد و ابراز داشت: با تلاش‌های شبانه روزی مسؤولان و دست‌اندرکاران کیفیت و کمیت کار بر اساس طرح‌های از پیش تعیین شده حفظ شد تا فضایی مناسب برای آموزش و تفریح بسیجیان و همه کسانی که به این مکان می‌آیند، باشد.
رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج باتشکر از همکاری و مساعدت شهردای قم در ساخت این پروژه، گفت: شرکت‌های خدماتی استان قم نیز در ساخت این پروژه و ارائه امکانات زیرساختی همکاری لازم را داشتند.
سلیمانی با بیان این‌که رویکرد اصلی در ساخت زائرسرای جوادالائمه(ع) اردویی بودن آن است، ابراز کرد: طراحی ساختمان به گونه‌ای است که خانواده‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند./927/پ202/پ
ارسال نظرات