۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۱۷۸۲۰۵
نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر خوزستان:

پیاده سازی سبک زندگی اسلامی نیازمند عمل به فرهنگ قرآن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان نمایشگاه های قرآنی را نیاز معنوی استان دانست و بر ضرورت برگزاری هرچه با کیفیت برگزار شدن آن تأکید کرد.
حجت الاسلام سيد محمود موسوي ، نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت وليعصر خوزستان و رييس ستاد عتبات عاليات خوزستان

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با حضور در غرفه دفتر جنوب غرب خبرگزاری رسا مستقر در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برپایی نمایشگاه های قرآنی را نیاز معنوی استان خوزستان دانست و افزود: تبلیغات از مهم‎ترین عوامل جذب مردم جهت حضور در نمایشگاه ها است که باید با برنامه ریزی ویژه ای صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نیاز جوانان و نوجوانان به فرهنگ قرآنی تصریح کرد: فرهنگ قرآنی با برگزاری نشست ها، محافل و نمایشگاه های قرآنی حاصل می شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان این که هر جلسه و نشستی با محوریت قرآن ارزشمند است، اظهار داشت: مؤمنان در راستای نشر و آموزش قرآن تلاش کنند تا فرهنگ ناب اسلامی بر جامعه حاکم شود.

وی با بیان این که ورود قرآن به زندگی انسان برکت را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: صرف کردن عمر انسان در راه قرآن ارزشمند است و سبب افتخار در آینده خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی بزرگ‎ترین آموزه و درس از معارف قرآن را سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: نور هدایت قرآن می تواند مسیر سعادت دنیایی و اخروی انسان را مشخص کند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان قرائت قرآن را مقدمه فهم آیات دانست و گفت: پیاده کردن سبک زندگی اسلامی نیازمند عمل به فرهنگ قرآن است./9464/ت303/غ

ارسال نظرات