۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۷۹۰۸۴
علمای خراسان جنوبی تأکید کردند؛

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ علمای خراسان جنوبی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را لبیک به ندای رهبری و نشانه دوستی مردم با ولایت عنوان کردند.
حضور شورانگيز مردم در راهپيمايي روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، آیت الله ربانی، با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخی دندان شکن به دشمنان اسلام و قدس شریف است.
وی از عموم مردم خراسان جنوبی خواست حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته باشند و روز قدس را یادگار امام عظیم الشان برای جهان اسلام عنوان کرد.
این عالم برجسته خراسان جنوبی با بیان این که مردم باید قدر دان نعمت روز قدس باشند یادآورشد: شرکت در راهپیمایی روز قدس نشانه دوستی مردم با ولایت و رهبری است.
حجت الاسلام محمدعلی رضایی بیرجندی، امام جمعه بیرجند نیز ضمن تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز فریاد خواهی ملت مظلوم فلسطین در برابر استکبار و سلطه جهانی است.
وی ادامه داد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس حماسه سیاسی 24 خرداد ماه ار کامل کرده و سیلی محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید.
حجت الاسلام علی جان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند نیز با بیان این که طلاب حوزه علمیه در کنار سایر اقشار جامعه حضور پررنگی در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت گفت: مردم خراسان جنوبی در روز قدس ثابت خواهند کرد که ملت مظلوم فلسطین تنها نیستند.
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند شرکت در راهپیمایی روز قدس را لبیک به رهبری عنوان کرد.
لازم به ذکر است، مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی نیز در پیامکی همگانی خواستار حضور پرشور مردم خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس شد./9313/پ202/پ
 
 
 
ارسال نظرات