۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۷۹۵۰۵

آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با سخنرانی سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.
اختتاميه نمايشگاه بين المللي قرآن کريم در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران شامگاه یک‌شنبه سیزدهم مردادماه با سخنرانی سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

در این مراسم حسینی پس از قرائت اشعاری، در سخنانی کوتاه با اشاره به این‌که آنچه دیدید و شنیدید، قطره‌ای از دریا و نقطه‌ای از بی‌انتها بود، بیان داشت: شور و شوق مردم قرآنی مشوق فعالان این حوزه نورانی بوده است.

بر اساس این گزارش در این مراسم منتخبین طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم معرفی و از آنها تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

همچنین از خانواده نمونه قرآنی و پایان‌نامه‌های برتر قرآنی تقدیر و از آثار فاخر قرآنی رونمایی شد.

شایان ذکر است در این مراسم که دومین آیین تکریم خادمان نهج البلاغه و نخستین آیین تکریم خادمان صحیفه سجادیه را شامل می‌شد، از خادمان این دو کتاب ارزشمند اسلامی تجلیل و از آثاری درباره صحیفه سجادیه و نهج البلاغه رونمایی شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از قهرمانان قرآنی برتر بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، استاد پرهیزکار، استاد کریم منصوری و علی امینی بودند و همچنین از فعالان حوزه قرآن و عترت تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حجت‌الاسلام دعایی و خانم لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./956/پ202/ص

ارسال نظرات