۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۸۰۴۱۱
وزیر ارشاد:

دولت آینده به فعالیت‌های قرآنی اهتمام بیشتری داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شعار نمایشگاه قرآن مبنی بر «سبک زندگی قرآنی» را بسیار دقیق و مؤثر ارزیابی کرد و این نمایشگاه را مایه اعتبار و آبرو برای جمهوری اسلامی ایران دانست.
سيد محمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزری رسا، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز سه شنبه بیست و دوم مردادماه در مراسم تقدیر از فعالان بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران که در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با ابراز تشکر از متصدیان بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن، این نمایشگاه را مایه اعتبار و آبرو برای جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در انعکاس این رویداد فرهنگی بسیار سهیم بودند که جای تقدیر دارد.

وی انتخاب شعار این نمایشگاه مبنی بر «سبک زندگی قرآنی» را بسیار دقیق و مؤثر ارزیابی کرد و تاکید داشت: ما می‌خواهیم که قرآن کاربردی شود.

حسینی با اشاره به این‌که برخی بخش‌ها مانند رهیافتگان و سراب حقیقت بسیار مورد توجه قرار گرفت، ابراز داشت: بخش دانشگاهی و حوزوی کارهای ارزشمندی را ارائه کردند و همچنین بخش کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، نشر مکتوب و بخش‌های دیگر، تک تک اینها همت والایی را همراه خود داشتند که این خدمات را ارائه کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این‌که از دولت آینده انتظار می‌رود که فعالیت‌های قرآنی که تاکنون انجام شده را ادامه داده و اهتمام بیشتری داشته باشند و تغییر مسؤولان نباید خللی را در کار ایجاد کند، اظهار داشت: نمایندگان مجلس هم به قرآن اهتمام دارند و با حضور در نمایشگاه قرآن اثرگذاری آن را شاهد بودند.

حسینی با بیان این‌که اگر بخواهیم به سمت سعادت و خوشبختی مردم حرکت کنیم، راهی جز قرآن ندارد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی باید الگوی دیگر کشورهای اسلامی باشد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: اگر کوتاهی‌هایی درباره جامعه، دوستان و فعالان قرآنی شده عذرخواهی می‌کنم و حلالیت می‌طلبم./956/پ202/ص

ارسال نظرات