۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۸۵۹۸۱
ظرفیت مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران:

پذیرش طلاب در شیوه غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران دو برابر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ظرفیت پذیرش در شیوه آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی جاری دو برابر شد.
حجت الاسلام محمد احمدي مسئول اداره آموزش کارکنان حوزه‌هاي علميه خواهران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: پیش از این ظرفیت پذیرش امسال در شیوه آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران، معادل سال گذشته حدود 300 نفر تعیین شده بود که با افزایش ظرفیت این تعداد به 604 نفر رسید.
وی با بیان اینکه تحصیل این عده از طلاب که دارای مدرک سطح دو (کارشناسی) هستند و برای تحصیل در مقطع سطح سه(کارشناسی ارشد) پذیرفته شده‌اند از طریق مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در قم انجام می‌پذیرد.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مراحل جذب و گزینش داوطلبان در شیوه غیرحضوری مقطع سطح سه مانند سایر داوطلبان است و آنان باید در آزمون علمی و مصاحبه شرکت کنند، گفت: امسال تعداد متقاضیان تحصیل در شیوه آموزش غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران حدود 2هزار و 300 نفر بود.
وی تصریح کرد: بیشترین پذیرفته‌شدگان در شیوه آموزش غیرحضوری بر اساس تمایل خود به ترتیب در رشته‌های تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول و تاریخ اسلام ثبت نام شده‌اند.
حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: داوطلبان تحصیل در مقطع تحصیلی سطح سه جهت اطلاع از وضعیت قبولی خود می‌توانند با مراجعه به صفحه معاونت آموزش در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با نشانی www.whc.ir و وارد کردن شماره داوطلبی و کد رهگیری اقدام کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات