۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۸۸۹۸۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

روز خرد کردن دهان استکبار از سوی ملت ایران نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که روزی خواهد رسید که طلاب و روحانیان دهان استکبار را خرد می کنند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در سخنان کوبنده خود بیان کردند که دهن افرادی را که ایران را تهدید نظامی می کنند باید خرد کرد و انشاءالله روزی خواهد رسید که ملت ایران به ویژه سیجیان و طلاب و روحانیان دهان آنان را خرد کنند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در تجمع طلاب و روحانيان مدارس علميه خوزستان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در تجمع طلاب و روحانيان مدارس علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، روز گذشته، در تجمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه خوزستان، با بیان این که امروز فرصتی برای شناختن هرچه بهتر خود و جامعه پیرامون است، اظهار داشت: امروز یکی از حساس ترین دوران های تاریخ است و اگر کسی نتواند راه خود را به خوبی تشخیص دهد به اعماق تاریکی فرو می رود؛ از این رو باید با آگاهی کامل نسبت به مسایل پیرامون جامعه حساس بود.

امام جمعه موقت اهواز به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در سخنان خود فرموده اند که «ما در پی این هستیم که پرچم لا إله إلا الله محمد رسول الله را بر قله های رفیع کرامت به اهتزار در آوریم»، که خوشبختانه این مسأله هم اکنون در حال وقوع است.

وی با بیان این که حجره نشینی و دوری طلاب از تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه نباید گریبانگیر حوزه های علمیه شود، بیان داشت: انسانی که عالم به زمانه است، تحلیل گر خوبی بوده و همواره مسایل را با بصیرت کامل نظاره و تحلیل می کند.

«هیهات من الذله» بزرگ ترین درس امام حسین به مردم جهان است

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به تحریم های همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده هرگاه فشارهای دشمن علیه نظام اسلامی ایران بیشتر شود، فتوحات کشور بیشتر شده و هم اکنون این مسأله به روشنی قابل مشاهده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اقدامات ننگین آمریکا اظهار داشت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «ما در دوره ای حساس به سر می بریم»؛ باید هوشیار و مراقب بود که دشمن در تلاش جهت نفوذ است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران استفاده می کند؛ از این رو طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید هوشیار و آگاه بوده و اجازه شبهه افکنی و تفرقه انگیزی به دشمنان را ندهید.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به این که «هیهات من الذله» درسی بود که امام خمینی(ره) با تأسی از کلام امام حسین(ع) به ما آموخت، تصریح کرد: هیهات من الذله درس امام حسین(ع) برای زمان حال مردمان آزادی خواه کشورهای جهان هستند و این بدان معناست که هرگاه افرادی همچون شمر، یزید و عمر بن سعد قیام کردند، باید حسینی بود و حسینی قیام کرد.

شمریان و یزیدیان زمانه در واشنگتن و کاخ سفید در حال برنامه ریزی علیه نظام اسلامی ایران هستند

امام جمعه موقت اهواز تأکید کرد: امروز این صدای اوباما نیست که ندای سازش و ذلت ملت ایران را فریاد می زند، بلکه همان صدای شمر و یزد است که دعوت می کند تا مردم زیر بار ذلت دشمنان روند، اما غافل از این که امروزه جوانان غیور ایران همان حسینی های زمان هستند که فریاد «هیهات من الذله» را سر می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه گفت: یکی از درس های بزرگ امام خمینی(ره) این بود که همچنان شمر و یزید و عمربن سعدها زنده بوده و هم اکنون در واشنگتن و کاخ سفید در حال تدوین راهبردهای مخرب علیه نظام اسلامی ایران هستند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به تودهنی زیبای رهبر معظم انقلاب به برخی از مقامات رژیم استکبار جهانی، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چندی پیش در سخنان کوبنده خود بیان کردند که «دهن افرادی را که ایران را تهدید نظامی می کنند باید خرد کرد» و انشاءالله روزی خواهد رسید که ملت ایران بسیجیان و طلاب و روحانیان مدارس علمیه دهان آنان را خرد کنند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) خطاب به دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران بیان داشت: آمریکا و سایر متحدانش در داخل و خارج از کشور یقین کنند که ملت ایران به رهبر و مقتدای خود یعنی رهبر معظم انقلاب ایمان کامل داشته و این مسأله را بارها در برهه های گوناگون به منصه ظهور رسانده اند.

تا مردم ایران روحیه ای حسینی و عاشورایی دارند، دشمنان هیچ غلطی نمی توانند کنند

وی در ادامه افزود: اگر چه برخی از افراد سست عنصر داخلی در تلاش برای به ذلت کشاندن ملت ایران هستند، اما آنان نیز بدانند که تا غیرت حسینی و عاشورایی در ذات ملت ایران وجود دارد، آنان هیچ گاه به اهداف پلید خود نمی رسند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که آمریکا هیچ گاه آدم شدنی نیست، اظهار داشت: افرادی که خواهان مسامحه و کنار آمدن ایران با آمریکا هستند، بدانند آمریکا همان کشوری است که در یک لحظه 290 نفر از مسافران هواپیمای مسافربری ایران را به شهادت رسانده و در هشت سال جنگ تحمیلی سلاح های شیمیایی فراوانی را به عراق صادر کرده و در زمانی کوتاه نیز در بیش از 25 کشور جهان عملیات نظامی گسترده انجام داده است و هم اکنون نیز با این حال آیا آمریکا قابل اصلاح شدن است.

برای دریافت آموزه های امام خمینی نباید فریب خاطرات برخی از افراد را خورد

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که ملت ایران هم اکنون در یک آزمایش بزرگ قرار گرفته است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود بیان کرده اند که «برای دریافت آموزه های امام خمینی(ره) باید به وصایای ایشان مراجعه کرد»، اما این بدان معنا نیست که فریب برخی از روایت ها و خاطرات نامعتبر نقل شده از افراد را خورد.

وی در ادامه افزود: این که برخی از افراد در خاطرات خود آورده است که امام خمینی(ره) موافق به حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، اشتباه است؛ چرا که این مسأله برای ما حجت شرعی ندارد.

امام جمعه موقت اهواز در پایان سخنان خود با تأکید بر این که دشمنان نظام اسلامی به خوبی از رمز موفقیت ایرانیان با خبر هستند، اظهار داشت: امروز غرب و شرق به خوبی می دانند تنها نیرویی که می تواند آنها را از صحنه خارج کنند، اسلام ناب محمدی است؛ از این رو با همه توان در تلاش برای هجوم گسترده علیه آرمان های ناب اسلامی ایران هستند که باید هوشیار بود./9465/پ202/غ

ارسال نظرات