۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۹۸۹۲۷
آیت الله طبرسی:

مدعیان دفاع از حقوق بشر در کاخ سفید بزرگ‌ترین جنایتکاران عالم هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز علمکردی جز توطئه افکنی، تهدید و تحریم علیه ملت ایران نداشته است، گفت: آمریکایی ها که عامل نقض حقوق بشر در همه دنیا هستند و دستانشان به خون های میلیون ها انسان بی گناه آغشته است داعیه دفاع از حقوق بشر در برخی کشورها را دارند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار مسؤولان ستاد عتبات و عالیات استان ساری با اشاره به این که ملت ایران عاشق ائمه معصومین(ع) هستند، گفت: اعتقاد مردم کشورمان به ائمه اطهار(ع) ریشه در باورهای دینی آنها دارد.

 

وی با بیان این که ملت ایران خود را تابع ولایت می دانند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان همواره در مسیری که ائمه اطهار(ع) حرکت کردند گام برداشتند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نعمت ولایت همان اطاعت پذیری از ائمه اطهار(ع) است، گفت: تبعیت از ولایت تنها را عبور از مشکلات و سختی هایی بود که در 35 سال اخیر بر سر راه ملت ایران به وجود  آمده بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که به برکت ولایت و رهبری امروز ایران اسلامی از اقتدار و عظمتی وصف ناپذیر در عرصه جهانی بهره مند است، خاطرنشان کرد: دنیای غرب در برابر عزت و اقتدار ایران اسلامی به زانو در آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که این عظمت به برکت ائمه اطهار(ع) به دست آمده است، تصریح کرد: در سایه توجهات ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت ولیعصر(عج) ملت ایران همه سختی ها را پشت سر گذاشته و امروز به جایگاهی رفیع در عرصه های مختلف دست یافته است که موجب حیرت جهانیان شده است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران هیچ گاه خود را جدای از مبانی دینی و ارزش های اسلامی نداشته و همواره با همین پشتوانه های ارزشی در مسیر تحقق اهداف خود گام برداشته است، افزود: تلاش غرب جهت تضعیف مبانی دینی در کشورمان علیرغم همه سرمایه گذاری ها و تلاش های صورت گرفته ناکام مانده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه دست از مبانی دینی و اصول اساسی انقلاب نخواهند کشید، تصریح کرد: ملت ایران در دفاع آرمان های انقلابی و دینی خود ثابت قدم هستند و در این مسیر تعارفی با کسی ندارند.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز علمکردی جز توطئه افکنی، تهدید و تحریم علیه ملت ایران نداشته است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که عامل نقض حقوق بشر در همه دنیا هستند و دستانشان به خون های میلیون ها انسان بی گناه آغشته است داعیه دفاع از حقوق بشر در برخی کشورها را  دارند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش مستقیم آمریکایی ها در حوادث سوریه و برخی کشورهای مسلمان منطقه خاطرنشان کرد: هر جا که آتش جنگ و نزاع داخلی افروخته می شود آمریکایی ها پای ثابت یک طرف ماجرا هستند و این نشان دهنده خوی استکباری وجنگ طلبی مقامات آمریکایی است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که پرونده آمریکایی ها نزد ملت ایران سیاه تر از آن است که آنها فکر می کنند، بیان داشت: این مردم 35 سال عداوت و کینه ورزی آمریکایی ها علیه خود را فراموش نخواهند کرد.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که آمریکا عامل اصلی اختلاف و جنگ افروزی در منطقه خاورمیانه است، تصریح کرد: این کشور استکباری برای منافع خود به هر کشوری لشکر کشی می کند و در این درحالی است که همین کشور خود را مدافع حقوق ملت ها و دفاع از حقوق بشر معرفی می کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت های جهان جنایت های آمریکا در کشورهای مختلف به ویژه عراق و افغانستان را فراموش نکرده اند، خاطرنشان کرد: مقامات آمریکایی باید در گام نخست در یک دادگاه عدل بین المللی به این همه جنایت های ریز و درشت خود در کشورهای مختلف دنیا پاسخ دهند.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه در برابر درشت گویی و زیاده خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا تسلیم نخواهد شد، بیان داشت: ملت ایران در دفاع از حقوق واقعی خود استوار است و از هیچ چیز نیز هراسی ندارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مردم ولایت مدار ما همواره در ساخت و ساز حرم ائمه معصومین(ع) در داخل و خارج پیشگام بوده و هستند، گفت: مردم مازندران نیز در بازسازی عتبات و عالیات همواره نقش آفرین بوده اند و این نشان دهنده عشق و دلدادگی این ملت ایران ائمه اطهار(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان این که جمع آوری نذورات نیازمند فراهم شدن سازوکار مشخص و مدونی است، ادامه داد: اگر این شرایط فراهم شود خوشبختانه از نظر وحدت رویه در جمع آوری نذورات هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی همچنین خواستار فعالیت بیشتر رسانه‌ها در زمینه جمع‌آوری نذورات شد و اضافه کرد: برای جمع‌آوری نذورات نیاز به ابتکار رسانه‌ای در استان مازندران است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مصوبه جدید هیأت دولت در جدا کردن میانکاله از مازندران گفت: این اقدام باعث بروز مشکل بین دو استان و تنش اجتماعی در استان می‌شود./950/پ202/س

ارسال نظرات