۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۹۹۰۵۷
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم مطرح کرد:

همه احزاب اهانت‌ جریان افراطی اصلاح طلب علیه مقدسات انقلاب را محکوم کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن توهین‌هایی از سوی افراطیون اصلاح طلب در همدان نسبت به مقدسات نظام انجام شد، گفت: همه احزاب این اقدام را محکوم کنند و با اعلام برائت از این جریان عملا موجب وحدت و یکپارچگی بیشتر امت حزب الله شوند.
سيد جلال رضوي مهر سيد جلال رضوي مهر

حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اهانت‌هایی که از سوی یکی از فعالان اصلاح طلب در تجمع افراطیون این جبهه در استان همدان صورت گرفت، اظهار داشت: این اقدام یادآور دوران حضور امثال آقاجری‌ها در صحنه و لجن پراکنی‌های آنان بود که علیه دیانت مردم، مقدسات نظام و تمامیت امنیت انقلاب و نظام ما به وقوع پیوست.

وی با بیان این که هرگز دوستداران انقلاب اجازه نخواهند داد وابستگان به بیگانه در داخل با ایجاد اغتشاش و ارتعاش امواج نا مرغوب در جامعه انسجام، وحدت و یکپارچگی و همدلی مردم را برهم بزنند، افزود: کسانی که به گروه موسوم به افراطیون اجازه تجمع دادند در واقع قانون گریزی را در همدان رقم زدند چراکه از قبل پیش بینی می شد، این تجمع به دلیل محک زدن جامعه برای آغاز فتنه ای جدید صورت گرفته است.

نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور فرد اهانت کننده را عروسک خیمه شب بازی این جلسه توصیف کرد و گفت: وی شخصی معلوم الحال، دشمن محور و دوست گریز است و از قبل نیز با حمایت‌های خود از فتنه 88 و وابستگی به سران فتنه پرونده سیاهی در محاکم قضایی به خود اختصاص داده است.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: رضوی فقیه با این کار می خواست جریانی را آغاز کند که اگر صف‌آرایی جبهه اسلام، انقلابیان، پیروان ولایت، حامیان اهداف امام(ره) نبود، ممکن بود خسارات جبران ناپذیری به وقوع بپیوندد.

حجت الاسلام رضوی مهر با تشکر از ابتکار عمل نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان محترم مجلس، مسؤولان و امت حزب الله همدان، گفت: عکس العمل به موقع آنان موجب عقب نشینی دشمنان شد؛ هرگز محاکم قضایی اجازه نخواهند داد این عمل وقیحانه بی پاسخ بماند؛ کسانی که در این تجمع دخیل بودند متهمان اصلی پرونده فتنه فقیه رضوی هستند.

وی توهین به خبرگان رهبری، توهین به مجلس شورای اسلامی و توهین به سران سه قوه نظام را اقدامی ظالمانه و مخالف با اصول نظام دانست و ابراز داشت: ارکان نظام مقدس اسلامی که با روح قانون و جوهره ولایت مشروعیت پیدا می کند از مقدسات هر شهروند ایرانی است.

نماینده رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه کشور گفت: ما ضمن محکوم کردن این تجمع جاهلانه و سخنرانی‌های نابخردانه رضوی فقیه، انزجار خود را از کسانی که مسبب این جریان بودن اعلام داشته و اجازه تکرار چنین اجتماعاتی را نخواهیم داد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: طلاب و فضلای همدانی به زودی با اجتماع خود ضمن محکوم کردن این اقدام خرابکارانه، از مسؤولان ذی ربط تقاضا خواهند داشت موضوع پرونده رضوی فقیه و هم پیالگی‌های او را از مجاری قانونی مورد بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام رضوی مهر با تأکید بر این که استاندار همدان باید نسبت به بعضی از معاونین خود تجدید نظر کند، گفت: استان همدان دارالمجاهدین و دارالمؤمنین است، امت آن ولایت مدارند؛ توهین به خون شهیدان را روا نداشته و مسببین این جریان را مجرم، فتنه گر و وابستگان به صهیونیزم و استکبار می دانند.

وی بیان داشت:  امید است کلیه احزاب ضمن محکوم کردن این عمل افراطی و اعلام برائت از چنین مجالسی بار دیگر موجبات وحدت بیشتر، یک دلی و یکپارچگی امت اسلام را قبل از کلام با عمل به وجود بیاورند و ضمن تشکر و قدرانی از امت همیشه در صحنه ایشان را به خویشتن داری دعوت و هر اقدام غیر قانونی را به مصلحت نظام نمی دانیم./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات