۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۰۱۱۵۱
با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در مدرسه فیضیه؛

حوزویان دخالت های غرب در امور داخلی ایران را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ‌ تجمع اعتراض آمیز صلاب و اساتید حوزه علمیه قم به قطعنامه اتحادیه اروپا در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.
تجمع اساتيد و طلاب حوزه علميه در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا - مدرسه فيضيه قم تجمع اساتيد و طلاب حوزه علميه در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا - مدرسه فيضيه قم تجمع اساتيد و طلاب حوزه علميه در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا - مدرسه فيضيه قم تجمع اساتيد و طلاب حوزه علميه در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا - مدرسه فيضيه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، درپی انتشار قطعنامه مغرضانه و مداخله‌ جویانه پارلمان اروپا علیه ایران طلاب و اساتید حوزه علمیه قم ظهر امروز در مدرسه فیضیه تجمع کرده و اعتراض خود را نسبت به یاوه گویی‌های اتحادیه اروپا اعلام کردند.

بر اساس این گزارش در این تجمع اعتراض آمیز آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

طلاب در این تجمع اعتراض آمیز با سر دادن شعارهای «هیهات منا الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران را محکوم کرده و خواستار پاسخ گویی مناسب مسؤولان به این یاوه گویی‌ها شدند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران سخنران این تجمع اعتراض آمیز بود. وی در سخنانی با محکوم کردن یاوه گویی‌های اتحادیه اروپا، گفت: قطعنامه اتحادیه اروپا نیاز به تودهنی از سوی مردم و مسؤولان دارد و این اجتماعات تو دهنی محکمی به این یاوه گویی‌ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که اظهارات اتحادیه اروپا نشان داد که آنها نوکر آمریکا و اسرائیل هستند، ابراز کرد: اتحادیه اروپا که دم از آزادی و استقلال می‌زد با این بیانیه نشان داد که همچمان نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که رهبری به دولت اجازه مذاکره و نرمش قهرمانانه داد اما نگفتند موضع نرم داشته باشید، افزود: اهانت‌های مسوؤلان آمریکایی به ملت ایران باید در همان سطح از سوی مسؤولان ما پاسخ داده شود.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: ملت ما با فرهنگی امامی بزرگ شده‌اند که فرمود؛ آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند./927/پ202/ج

ارسال نظرات