۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۰۶۸۹۸
سوم خردادماه برگزار می شود؛

گردهمایی بزرگ حوزویان در حمایت از مطالبات رهبر انقلاب و مراجع تقلید در مدرسه فیضیه

همایش بزرگ حوزویان با عنوان«ما نگرانیم» در حمایت از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید در نگرانی از رویکردهای فرهنگی، سوم خرداد ماه در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.
اجتماع طلاب در مدرسه فيضيه قم تجمع اساتيد و طلاب حوزه علميه در اعتراض به قطعنامه پارلمان اروپا - مدرسه فيضيه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حمایت از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع تقلید از رویکردهای فرهنگی در قم برگزار می شود.

براساس این گزارش، این گردهمایی بزرگ  به همت شماری از فعالان فرهنگی و تبلیغی حوزه و با حضور استادان، مدرسان، علما و مدیران مدارس علمیه در مدرسه علمیه فیضیه، شنبه سوم خرداد ماه از ساعت 17:30 عصر با سخنرانی شخصیت های برجسته حوزوی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

در بخشی از متن دعوت نامه این برنامه آمده است: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با اعضای مجلس خبرگان رهبری در تایید نگرانی های علما و فقها درباره وضعیت فرهنگی کشور فرمودند: «یک مسئله هم مسئله‌ی فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانی دارید، بنده هم نگرانم. … اگر رخنه‌ای در فرهنگ ایجاد شود مثل مشکلات اقتصادی نیست که بتوان با سبد کالا و یارانه نقدی آن را رفع کرد !”»

  این موضوع و ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید از شرایط فرهنگی کشور موجب گردید که طلاب، فضلاء و مردم شریف قم همزمان با سالروز سوم خرداد در واکنش به رویکردهای فرهنگی اخیر در اجتماعی عظیم ضمن بیعت مجدد با آرمان ها و ارزش های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم صدا با امام خامنه ای و مراجع معظم نگرانی خود را نسبت به رویکردهای اخیر فرهنگی اعلام نمایند./917/پ203/ج

ارسال نظرات