۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۷۳۵۴

دفتر مجمع جهانی اهل بیت در شهرهای مرزی خوزستان افتتاح می شود

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان از راه اندازی دفاتر این مجمع در شهرهای مرزی خوزستان با همکاری دفتر جنوب غرب کشور خبرگزاری رسا خبر داد.
مجمع جهاني اهل بيت و خبرگزاري رسا

حجت الاسلام رضا کلاه کج، قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت نشر و ترویج مکتب علوی و تشیع، اظهارداشت: فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت(ع) بر مبنای دفاع از مکتب تشیع و مبارزه با تروریسم است.

قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان با بیان این که برخی شهرهای مرزی خوزستان هدف تهاجم عقیدتی و اعتقادی قرار گرفته اند، ابرازداشت: حضرت آیت الله موسوی جزایری در خوزستان به عنوان مدافع آهنین مکتب اهل بیت(ع) در برابر این تهاجمات ایستادگی می کنند و با درایت های ایشان است که هجمه های وهابی ـ صهیونیستی در خوزستان خنثی شده اند.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به راه اندازی دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شهرهای مرزی خوزستان، بیان داشت: به زودی دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در شهرهای آبادان و خرمشهر راه اندازی می شوند و در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان تأسیس این دفاتر هدیه و بشارتی از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان برای مردم این شهر است تا همچون نگینی در جهان اسلام بدرخشند.

قائم مقام دفتر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خوزستان با بیان این که هماهنگی های لازم و منابع مورد نیاز برای تأسیس این دفاتر در شهرهای آبادان و خرمشهر فراهم شده است، تصریح کرد: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی کمک های مورد نیاز را برای تأسیس این دفاتر انجام داده اند که نشان از اهتمام وی به مسایل اعتقادی و مکتب تشیع است.

حجت الاسلام کلاه کج در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر این که این دفاتر با همکاری دفتر منطقه جنوب غرب کشور خبرگزاری رسا در شهرهای آبادان و خرمشهر تأسیس شده است، اظهارداشت: همه فعالیت های این دفاتر از لحاظ رسانه ای از سوی شبکه های ماهواره ای الاهواز، ثقلین و خبرگزاری ابناء پوشش داده خواهند شد./945/ت302/غ

ارسال نظرات