۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۱۱۰۲۸
آیت الله علما:

مبلغان از طرح سخنان تفرقه آمیز پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: مبلغان اساس برنامه های خود را بر اعتلای کلمه "لا اله الا الله" بگذارند و از ایراد سخنان تفرقه آمیز پرهیز کنند.
 نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه، امروز در گردهمایی مبلغان برادر و خواهر در ماه مبارک رمضان، گفت: تبیین اهداف نظام و انقلاب و نیز ترویج مفاهیم و مضامین دینی از جمله وظایف مهمی است که مبلغین بر عهده دارند.

 

وی ادامه داد: رمضان ماهی سرشار از برکات معنوی و زمان غفران و بخشش الهی است، تلاش کنیم آثار و برکات این ماه برای مردم تبیین شود.

 

آیت الله علما گفت: مبلغین اساس برنامه های خود را بر اعتلای کلمه "لا اله الا الله" بگذارند و از ایراد سخنان تفرقه آمیز پرهیز کنند، اوضاع کشورهای منطقه بهترین نمونه در خصوص لزوم وجود وحدت در بین جامعه است.

 

وی تصریح کرد: تکلیف و وظیفه ما در این موقعیت داشتن ایمان و دعوت مردم به وسیله رفتار و کردار خویش است، اثر گذاری رفتار ما به مراتب بیشتر از گفتار ما است.

 

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: مبلغان باید به تبیین اهداف نظام، انقلاب، امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بپردازند، همچنین جلسات پاسخ به سؤالات را به طور متعدد برگزار و در فعالیت های تبلیغی خود تنها به منبر اکتفا نکنند.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اثرگذار از سوی مبلغین برگزاری جلساتی با حضور جوانان و گفت و گوی های چهره به چهره و مستقیم با آنها است که حلقه های صالحین نمونه خوبی برای این موضوع است./967/پ202/ب

ارسال نظرات