۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۱۷۴
آیت الله شفیعی:

قرآن همواره درس های جدیدی برای انسان دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شفیعی بر تدبر در قرآن و پیاده کردن آن در زندگی تأکید کرد و گفت: قرآن همواره درس های جدیدی برای انسان دارد.
آيت الله سيد علي شفيعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه یک شنبه، پانزدهم تیرماه، در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، با بیان این که قرآن سبب فزونی علم انسان می شود، اظهار داشت: هیچ کس با قرآن نشست و برخاست نکرده مگر این که به علم او زیاد شود و از جهل و نادانی او کم شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان فضایل و برکات قرآن را برای همه مسلمانان دانست و افزود: هر انسانی که خود را با قرآن مأنوس کند به نکات جدیدی دست پیدا خواهد کرد که پیش از آن به چنین دستاوردی نرسیده بود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به آیه «ان هذا القرآن یهدی للتی هی اقوم» اظهار داشت: راه علم و هدایت در قرآن نهفته است و این کتاب آسمانی رحمتی برای همه انسان هست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: رمضان زمان وقت گذاشتن برای قرآن است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان نمایشگاه قرآن را فرصتی مناسب جهت آشنایی با کتاب های قرآنی و اسلامی دانست و افزود: کتاب های بسیاری در این نمایشگاه پیرامون قرآن و موضوعات دینی است که می تواند تأثیر بسیاری در آشنایی مردم با معارف اسلامی داشته باشد.

وی با بیان این که ترویج و گسترش قرآن در کشور به برکت پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است، گفت: جوانان ایرانی در زمینه قرآن در سطح بین المللی جایگاهی ممتاز و قابل ستایش دارند.

آیت الله شفیعی قلوب مردم ایران را خانه اهل بیت دانست و افزود: انسان تنها نباید به قرائت قرآن اکتفا کند بلکه باید در این کتاب الهی تدبر و معانی آن را در زندگی پیاده کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، قرآن را نعمتی بزرگ و ناتمام عنوان کرد و اظهار داشت: بهره گیری از این کتاب آسمانی رشد و سعادت دنیوی و اخروی انسان را به همراه دارد./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات