۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۲۱۲۷۶۱

گفتمان دینی با موضوع قرآن در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گفتمان دینی با موضوع قرآن در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برگزار شد.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفتمان دینی قرآن، شامگاه پنج شنبه، نوزدهم تیرماه در محل برگزاری هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با سخنرانی دکتر علی مطوری، رییس دانشکده الهیات ومعارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز و با حضور بازدیدکنندگان و علاقه مندان برگزار شد.

علی مطوری، رییس دانشکده الهیات ومعارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این برنامه، رمضان را بهترین ماه الهی دانست و افزود: در این ماه درهای رحمت الهی بر روی همه بنده ها گشوده شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: باید فرصت ماه رمضان را غنیمت شمرده و در این ماه مبارک با خواندن قرآن و انجام عبادات وانس با خدا  از فرصت ها بهترین استفاده را ببریم.

مطوری با بیان این که جوانی بهترین زمان جهت انس با قرآن است، گفت: جوانان فرصت با ارزش جوانی خود را مغتنم شمرده و به درک مفاهیم و انس با قرآن بپردازند.

رییس دانشکده الهیات ومعارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز، با بیان این که در دوران کودکی بسیاری از مفاهیم قرآنی قابل درک نیست، اظهار داشت: بهترین زمان برای نفوذ قرآن در دل ها و آگاهی از جوانب قابل درک این کتاب الهی، جوانی است.

وی دوری از مادیات و کارهای دنیوی را در زمینه سازی جهت درک معارف قرآنی مؤثر دانست و افزود: بهترین عمل انسان در این ماه مبارک این است که کارهای خود را با نیت قرب الهی انجام دهیم./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات