۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۱۳۱۳۷

تخفیف ویژه نرم‌افزارهای فقهی به طلاب علوم دینی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز که این روزها در نمایشگاه قرآن کریم حضوری فعال دارد، نرم‌افزارهای فقهی خود را با تخفیف ویژه در اختیار طلاب مدارس علمیه قرار می دهد.
نمايشگاه بين المللي نرم افزارهاي قرآني

حجت الاسلام حسن عباسیان، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت یاران انتظار سبز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مؤسسه در طول سال‌ها فعالیت در تولید نرم‌افزارها و محصولات فرهنگی و مذهبی در بیش از صدها نمایشگاه حضور داشته که با استقبال بازدیدکنندگان نیز مواجه بوده است.


وی با بیان این‌که مؤسسه فرهنگی یاران انتظار سبز به همت جمعی از طلاب علوم دینی تبریز فعالیت می کند، تصریح کرد: این مؤسسه در نمایشگاه قرآن تبریز نیز امسال با برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، ضمن تخفیف 20 درصدی به عموم مردم، تخفیف ویژه 50 تا 70 درصدی به طلاب علوم دینی تبریز ارایه می کند.


مدیر مؤسسه فرهنگی یاران انتظار سبز تبریز با تشریح فعالیت های این مرکز اظهار داشت: مؤسسه یاران انتظار سبز تبریز به عنوان یکی از بزرگترین بانک نرم افزارهای علوم اسلامی در کشور محسوب می شود که علاقه مندان برای بهره مندی از تخفیف های ویژه و جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به محصولات می توانند با شماره‌های 5556707 و 5556730 تماس حاصل کنند.


حجت الاسلام عباسیان که مدیر بخش دیجیتال و نشر الکترونیک نمایشگاه قرآن تبریز نیز است، در بخش دیگری از سخنان خود از عرضه بیش از یک هزار عنوان نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت:  35 موسسه نرم افزاری با 1250 عنوان نرم افزار در 40 غرفه در نمایشگاه قرآن کریم تبریز حضور دارند.


وی افزود: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، شرکت آوای مهر کوثر، شرکت نرم افزاری نورالزهراء، مجمع عالی حکمت اسلامی و شرکت نشر الکترونیک ریحان که تخصص آنها ویژه کودکان است و موؤسساتی نرم افزاری مانند متنا، آرمان، داده پردازی نستوه، پیشگامان موج تلفن همراه، مؤسسه طرحی برای فردا و مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در 40 غرفه این نمایشگاه شرکت کردند.


حجت الاسلام عباسیان گفت: در این نمایشگاه 1600 برنامه برای رایانه و 3200 برنامه برای تلفن همراه و تبلت با مجموع 230 هزار جلد کتاب در قالب نرم افزار و 5 نوع قلم هوشمند قرآن خوان از جمله قلم های قرآنی دیجیتالی بصیر، لئونو، سوره، مبین، صبا و قرآن دیجیتالی، دستگاه اذان گوی دیجیتال، دستگاه نوبت ده دیجیتالی برای قرائت قرآن کریم در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.


وی افزود: نرم افزارهای پژوهشی مانند جامع الاحادیث و شجره طوبی، مجموعه آثار استاد مطهری، علامه امینی، علامه طباطبایی، علامه حسن زاده آملی، آیت الله سبحانی، آیت الله مکارم شیرازی و نرم افزار بیانات مقام معظم رهبری درکنار مجموعه آثار حضرت امام خمینی(ره)، و بزرگانی چون شیخ صدوق، شیخ مفید،  شیخ طوسی، شیخ بهایی و شیخ کلینی در این نمایشگاه عرضه شده است.


گفتنی است، نمایشگاه قرآن کریم تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت 18 الی 23 در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست، مسؤولان برگزاری نمایشگاه از تمدید مهلت بازدید در صورت استقبال شهروندان خبر داده اند./935/ت303/ب

ارسال نظرات