۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۱۵۷۴۱
عضو ارشد حماس:

قتل‌عام هیچ تاثیری در اراده ملت فلسطین ندارد

خبرگزاری رسا ـ عضو جنبش سیاسی حماس با تاکید بر غافلگیر شدن رژیم صهیونیستی از توانایی بالای نیروهای مقاومت در تجاوز به نوار غزه، گفت: قتل عام مردم بی‌گناه تاثیری در اراده ملت فلسطین برای آزادسازی کامل مناطق اشغال شده ندارد.
جهاد طه، عضو شوراي سياسي جنبش حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جهاد طه ، عضو شورای سیاسی جنبش حماس در لبنان در مراسمی که امروز در منطقه صور لبنان با حضور شماری از اعضای حزب الله و جنبش امل برگزار شد، پایان دادن به محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی را لازمه هرگونه توافق برای آتش بس خواند و گفت: گروه‌های مختلف فلسطینی پیرامون خواسته‌های مشروع مقاومت اسلامی متحد شده‌ و همه در راستای مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند.

 

وی با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش روی جریان‌های مقاومت و ملت فلسطین در نوار غزه، عنوان کرد: خون شهدا و زخمی ها بسیاری که مردم مظلوم در نوار غزه تقدیم مقاومت کردند سبب شده است که گروه‌های فلسطینی مصرانه از حقوق فلسطینیان دفاع کنند و به هیچ وجه عقب ننشینند.

 

این عضو ارشد جنبش حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در نبرد کنونی با گروه‌های مقاومت شاهد تحولی جدی در نوع مبارزه و سلاح مقاومت است و علاوه بر آن گروه‌های فلسطینی با تاکید بر پایبندی بر گزینه مقاومت، هرگونه تلاش برای حذف سلاح مقاومت اسلامی را محکوم کردند.

 

جهاد طه، توانایی بالای نیروهای مقاومت در صحنه نبرد را سبب غافلگیری رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: قتل عام مردم بی گناه هیچ تاثیری در اراده ملت فلسطین برای ادامه راه مقاومت اسلامی و تلاش برای آزادسازی مناطق اشغالی از دست رژیم صهیونیستی ندارد و این ملت با همه توان در این مسیر گام برمی‌دارد.

 

وی خواستار حمایت کامل ملت‌های مسلمان از مسأله فلسطین و پشتیبانی از مردم ستمدیده فلسطین به ویژه در نوار غزه شد و اظهار داشت: کشورهای منطقه از ظرفیت‌های خود برای مقابله با رژیم صهیونیستی و کمک به مقاومت اسلامی فلسطین استفاده کنند./983/ب902/د

ارسال نظرات