۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۱۶۵۷۱
رییس مجمع علمای صور لبنان:

رژیم صهیونیستی مجبور به پایان محاصره غزه است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان با تاکید بر بی‌نتیجه بودن سیاست‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی مجبور است به محاصره نوار غزه پایان دهد.
شيخ علي ياسين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی یاسین، رییس مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت هشتمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ سی و سه روزه لبنان، این پیروزی را سربلندی اسلام در برابر جریان کفر توصیف کرد و گفت: مقاومت اسلامی با اتکا به شعار هیهات من الذله توانست توطئه‌های خطرناک رژیم صهیونیسی را خنثی کند.

 


این عالم لبنانی با اشاره به تلاش‌های دشمنان اسلام برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همانگونه که نتوانست ایران را با شکست مواجه کند در جلوگیری از افزایش قدرت روز افزون مقاومت اسلامی نیز ناتوان بوده و در آینده مجبور به رفع محاصره غزه خواهد شد.

 


حجت الاسلام علی یاسین، مبارزه نیروهای حزب الله با گروه‌های تکفیری در خاک سوریه را مهم‌ترین عامل برای ناکام ماندن تکفیری‌ها در لبنان دانست و گفت: درصورتی که مقاومت اسلامی به تکفیری‌ها اجازه می داد در القصیر و سایر مناطق مرزی سوریه خلافت خود را برپا کنند امروز این خلافت به طرابلس و عرسال لبنان کشیده شده بود.

 

 

وی با انتقاد از مصلحت‌جویی برخی شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی لبنان و نادیده گرفتن مصالح ملی، خاطرنشان کرد: جهان اسلام باید دست به دست هم داده و به مقابله با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازند. توطئه‌ای که تلاش دارد استراتژی مقاومت و گزینه پایداری در برابر غرب را شکست خورده القا کنند.

 


حجت الاسلام علی یاسین به تمجید از اقدام نوری المالکی، نخست وزیر سابق عراق در توافق بر سر نخست وزیر جدید پرداخت و گفت: این اقدام نوری المالکی گامی رو به جلو برای مردم عراق است تا به واسطه اتحاد و یکپارچگی خود به مقابله با تروریسم بپردازند./983/ب902/د

ارسال نظرات