۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۲۱۶۷۲۳
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس:

رژیم صهیونیستی قادر به ادامه جنایات خود در غزه نیست

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس با اشاره به وقایع غزه، گفت: رژیم صهیونیستی روزانه با خسارت بسیار زیاد مادی روبه‌رو است و قادر به ادامه این گستاخی نیست.
غزه

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا سعیدی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی فارس در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی این استان، به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با وجود تمام امکانات و پشتیبانی استکبار جهانی روزانه با خسارت بسیار زیاد مادی روبه‌رو و قادر به ادامه این گستاخی نیست.

 

وی‌ ایمان و اعتقاد راسخ مردم غزه و فلسطین به اسلام و اهداف الهی را رمز موفقیت آنها دانست و اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی به هیچ عنوان از جبهه خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

 

حجت‌الاسلام سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود حیات و عزت امروز مردم و کشور را به برکت خون شهدا دانست و افزود: اگر امروز در دنیا دارای عزت و اقتدار هستیم مرهون جان‌فشانی‌های شهدا است.

 

وی با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی هنوز باز است،‌ افزود: کارکنان نیروی انتظامی همواره در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مقابله با اشرار در سراسر کشور اسلامی با نثار جان خود باعث استمرار این اهداف و ارزش‌های اسلامی و الهی شده‌اند.

 

یادآور می‌شود، در این مراسم که در ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس برگزار شد، از چهار خانواده شهدای نیروی انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد./919/د102/ب4

ارسال نظرات